Dit is echt het allerleukste forum dat ik ken :-)
De enige die een echt uitlegt waarom er prijsverschil is als de tattoo op verschillende plaatsen gezet wordt is ToeTag !
Aan de vraag van Zwany waarom haar man 30 euro (65 gulden) en zij 80 euro moet betalen wordt niet voldaan. (behoudens wat gekakel over piemels tattoeeeren en papagaaien over mogelijke nieuwe richtlijnen)
Het verschil kan nl zijn dat haar man een tattoo voor 30 euro heeft, in de grootte van een postzgel die met dertien naalden gezet is . . . niet bepaald fineline werk te noemen, en binnen twee minuutjes gezet was. Als de dame mogelijk bij een professionele tattoeeerder is gaan vragen voor diezelfde postzegel dan kan het zijn dat die man wel werkt met de juiste fineline naalden en dat hij dan mogelijk een half uur a h werk is !!! Kortom veelal zit het prijsverschil in de kwaliteit vd tattoo.
Daarom Zwany is het belangrijk dat je altijd eerst naar de fotoos kijkt van de “artiest” en bekijk of het mooie lijnen en kleuren zijn. Zijn het allemaal fotoos die van grote afstand zijn genomen en je kunt amper zien wat op de foto staat … ga dan ook eens bij een andere studio kijken. Zoek zolang dat je een studio hebt gevonden waar je zeker weet dat je de tattoo krijgt waar je voor betaald.
zwany schreef:
>
> Een vraag……….Maakt het tegenwoordig uit wat prijs
> betreft waar je een tattoo wil laten zetten?
> Als ik in een shop kom met mijn ontwerp wat ik graag wil
> wordt er gevraagt waar ik hem wil laten zetten……..maakt
> dat wat uit dan?De tattoo,s die in de boeken staan is toch
> ook een eenheidsprijs………waarom zit hier dan wel
> verschil in leg mij dat eens uit.
> Trouwens als ik heel eerlijk ben vind ik tegenwoordig de
> prijzen ook aardig hoog nu heb ik dat er wel voor over hoor
> daar gaat het niet om maar sommige tattoo,s zijn sinds de
> komt van de euro meer dan een x zo duur dan als toen het nog
> guldens waren…..mijn man heeft een tattoo die toen 65
> gulden koste en nu vraagen ze er 80 euro voor vind dit zelf
> wel een heel groot verschil als i keerlijk ben.