Ik begrijp je volkomen, ik betaal ook liever wat meer als ik zeker ben van de kwaliteit en de ervaring van de tattoostudio.
een ieder die tegen gratis is heeft zekker zelf een tattoo shop en is bang voor zijn inkommen ik zelf vindt het prettiger om via internet een tattoo uit te zoeken dan steesd maar weer naar een tattoo shop te moeten en dan 9 van de 10 keer een domper op je neus te krijgen want de meenste schops waar ik ben geweest zijn ze niet erg blij met kijkers en je wordt er afgesnauwt
Ik zeg toch niet dat ik er tegen ben, ik zeg al als ik een credit card zou hebben zal ik het echt wel gedaan hebben… maar ik denk dat ik met die website naar mijn tattoorder ga zodat we samen kunnen kijken welke er het beste bij de rest past en dat hij hem dan voor mij bestel en ik hem weer terugbetaal en natuurlijk laat zetten :-D
Dan ben je wel bij de verkeerde studio's geweest, als je telkens werd afgesnauwd als je voor een ontwerp kwam kijken.
Ik kan je verzekeren dat er ook studio's zijn waar je fatsoenlijk en op een normale manier wordt behandeld als je een ontwerp komt uitzoeken, dit gebeurt ten minste wel in mijn studio.
Verder over de gratis ontwerpen op internet ja ik kan me er niet druk om maken iedere studio die dit wel doet is bang dat ze werk verliezen, maar als je studio goed staat aan geschreven heb je hier geen problemen mee.
Gr Martin
oke martin ik weet ook wel dat er studios zijn waar je rustig en op je gemak kunt kijen na een tatto maar ik zelf zou het liever zien dat je een tattoo via internet kunt zoeken als ik een auto zoek kan ik ook via internet rustig kijken wat er allemaal is en dan een keuze maken en ik snap trouwens niet dat iemand zich druk maakt als je op deze manier een tattoo uit wil zoeken en heb het nu niet steeds over de prijs want ik weet ook wel dat een tattoo nu vandaag de dag veel duurde is dan voor 20 jaar geleden voor mijn eerste tattoo heb ik 80 gulden betaald en voor mijn laatste 120 euro terwijl ze gelijke groot zijn en zo oke groetjes
Haha… ik kom net uit amerika waar ik mijn arm heb laten tatoeeren en mijn rug laten laseren. dat heeft me wel en flinke bedraag gekost. ik leef wel nag mijn eigene voorwaarden. ik zeg naturlijk niet dat iedereen nu duizenden euros moet uitgeven voor hun tattoo's maar het zal doch wel relaxt zijn als mensen 'n beetje meer naar de kwalitijt kijken en niet naar de prijs… dat is echt zo kortzichtig.
dat was alleen maar lekker megenomen ik was daar eigentlijk voor mijn sleeve maar die vent heeft ook n'laser staan en voor $70 de rug laseren doet hier niemand aan beginnen… en ik vertrouw hem gewoon…
ik heb mijn rug latten tatoeeren als ik nog 19 was. met en draak die ik toen zelfs heb ontworpen… en die was toen ook heel slecht gezet ook dus die moet ooit weg…
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?