Staan daar ook gratis plaatjes of ik het allemaal kopen?
Groetjes Natasja
In sommige studios zijn de ontwerpen met de prijs inbegrepen. CUSTOM designs ! Niet alle studios hoor, maar zijn er wel, wat natuurlijk begrijpelijk is.
Ik begrijp alleen dat zielige nederlandse gedoe niet, we moeten alles gratis. Rot toch alsjeblieft op. Als je dat ene design zo graag wilt die je toevallig op zo'n site tegenkomt en je moet er een x aantal dollar voor betalen en je weigert dat, dan vraag ik me af hoe graag je die tattoo wilt ! Dan maak die paar dollar cq euro ook geen hol meer uit.
Ik ben zelf ook Nederlander, maar die @!#$ mentaliteit die stuit mij nogal op de borst. Zeuren over de prijzen van tattoos, zeuren over alles. Man man man. Waar gaat het heen.
Zelf tattooeer ik ook, en als ik dan mensen krijg die moeilijk gaan doen gaan ze toch lekker naar zo'n beunhaas die hem voor de helft tekent of zet en dan je met een geschenk uit de hel ze winkel laat verlaten. En je die dan alsnog voor een mega bedrag mag laten laseren of coveren.
hoi,
Nee dan betaal je daar inderdaad nx extra voor,maar je moet het zo zien .Wij betalen voor 1 zo een tattoo sheet 12,50euro dus gemiddeld heeft een shop voor een 40000 € aan tekeningen liggen.Zeg dat wij die gratis op het net zetten ,dan maken andere hier dankbaar gebruik van oftewel wij de kosten en een ander haalt ze gratis van het net.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?