Help Tattoo verwijderen of niet

• Sandra

Dank jullie wel voor jullie antwoorden, ik ben net geweest voor mijn eerste laser behandeling.

Helaas zie ik het niet zitten om naar Breda te rijden dus probeer ik het in Rotterdam

Ik hoop dat het goed afloopt!!!!

Mocht het na 2 of 3 keer niet het resultaat geven wat ik ervan verwacht dan ga ik het in Breda proberen.

Het ziet er nu al beter uit wat het was en ja het geld dat is helaas pech daar heb ik me al bij neergelegd.

Ja ik dacht dat ik er goed over nagedacht had, helaas snap ik nu waarom er zo weinig te vinden is over ringtattoo's.

Gedane zaken nemen geen keer.

Dit was mijn 4e tattoo en ik denk mijn laatste, ik ben voorlopig genezen op mijn vinger na dan hahaha.

Gr sandra

• Klaus Ringmaster

Daar wil ik dan wel eens bewijzen van zien. Op deze site wordt van alles beweerd en beloofd, maar echte bewijzen en voorbeelden van wat ze doen worden er niet gegeven. Claims over medisch geschoold personeel zeggen me ook niks zolang ze niet eens vermelden waar ze medisch geschoold in zijn.

Groetjes, Klaus.

• ***** Intiem *****

Ben ik het met je eens Klaus , eerst bewijzen en dan geloven.

Iedereen kan zo wat wel beginnen en dingen kopen , maar of men er mee kan omgaan is een heel andere vraag.

M.v.g. Roelf……………

• mel

beste klaus

gelukkig ben ik wel wat beter van vertrouwen,en kan ik op mijn intuitie afgaan,ik heb een tattoo van 10 bij 10 cm,die er pas 3 jaar op zat.

en deze is nu voor 75% weg,ik ben wel al 1 jaar bezig,maar hij gaat weg.

volgend jaar zomer zal ik weer met een mooie blote schouder naar buiten kunnen,en al die ongelovige tomassen uitlachen.want ook in mijn omgeving is iedereen wantrouwig,maar dat intreseert mij niet,want het gaat om mijn eigen geluk.

en na iedere behandeling zie ik een beetje resultaat.

• ta2granny

ja..en dit soort dingen is nou precies de reden dat we liever geen ringetjes zetten…ik raad t mensen echt af…de meeste studio's trouwens…een vinger is altijd in beweging..heeft een dunne gerimpelde huid bovenop en een dikke,slappe huid binnenin..dat moet ook wel,anders zou je je vingers niet kunnen buigen….Heb je geen info van je tattooeerder gekregen over de risico's van ringtattoos?Helaas maak ik t ook mee dat mensen t toch absoluut,perse willen en dan pissig worden als je t weigert….t spijt me erg voor jou..een afknapper en een beroerde tattoo rijker en waarschijnlijk met laseren mee een hoop geld armer.

Ik vind t tof dat je je ervaring eerlijk met ons deelt….we krijgen de ringetjes-vraag wel vaker en nou kunnen ze in jouw topic mooi zien dat we de risico's niet overdrijven…ik wens je sterkte..ik hoop dat t netjes weggewerkt kan worden…wil je nog eens wat laten horen hoe t verder gaat?

vriendelijke groet..ta2granny

• Sandra

ta2granny,

Bedankt voor je reactie, iemand die me tenminste begrijpt , nee ik wist dat ik het heel graag wilde een vrouwelijk ringetje maar als ze mij dit hadden verteld dat het zo zou uitvloeien , ik had er dan nooit aan begonnen.

Ik ben vanochtend al laten laseren en ikmoet rekenen op 7 behandelingen en dat allemaal voor een ringetje van 30 euro.

Ik hoop dat ik iemand kan waarschuwen met mijn verhaal, dan is er nog iemand geholpen.

Ik zal jullie op de hoogte houden hoe het afloopt en als ik weet hoe ik een foto hier kan plaatsen dan zal ik jullie het resultaat laten zien.

Gr Sandra

• ***** Intiem *****

Dat waarschuwen doen vele serieuze shops al jaren hiervoor , net als al getikt werd dat er shops zijn die het maar alleen om de poen gaan.

Jammer dat je niet goed bent voorgelicht hierover en dat dit nu moet gebeuren.

Wij zetten het hier niet in onze shop , en zijn daar ook nog eens eerlijk in met het uitleggen waarom tegen de klanten.

Maar veel sterkte met het laseren en we horen zeker graag hoe het is als het helemaal achter de rug is van je.

M.v.g. Roelf…………………….

• anoniem

zeker bij de witte boerderij geweest?Deze knoeier moet gestopt worden.

• Sandra

Nou daar ben ik niet geweest hoor sorry.

Sandra

• intiemfantast

Het klinkt meer dat je bij een beginner bent geweest, als de tattoo al niet in het midden zit.

ps laat lekker weghalen