Help Tattoo verwijderen of niet

• Sandra

Ik heb er 2 jaar overnagedacht ik wist het zeker ik wilde een ringetje laten tatoeren.

Nou hij zit er nog geen 3 dagen op en ik heb nu al spijt.

Hij is heel vlekkerig ,de lijnen lopen niet strak, zelfs niet gelijk en het ontwerpje zit niet in het midden.

Ik loop voor l*l, ik heb Bodyflair gebeld , want ik wil hem zo niet laten zitten.

Hij adviseerde me om hem zo snel mogelijk te laten laseren ivm het inkapselen.

Als ik dit besluit te doen.

Wat adviseren jullie mij, ik durf hem niet opnieuw te laten bewerken hij is al zo groot.

Het is mijn 4e tattoo dus wist echt wel waar ik aan begon.

Gr Sandra

• symfonie

Heeft niks te maken met “fouten”

Ik heb ook her en der rondgevraagt in shops en de meesten doen ‘t niet. Er waren er wel die ’t deden maar die konden dus duidelijk geen garantie's geven waar ik specifiek om vroeg. De bovenkant kan gaan “vlekken” en de binnenkant zou zo verdwenen zijn. Ik heb er in mijn kennissenkring 3 gezien en ze waren ook alle 3 niet mooi.

Er was zelfs een shop die beweerde dat een goedgezet ringetje een kwestie van geluk zou zijn.

Als ‘t goed is, ik betwijfel ’t maar oké, ben je in die shop gewaarschuwt dat datgene wat jou nu daadwerkelijk is overkomen bijna onvermijdelijk is bij ring tattoos. Dat is dus een reden waarom er shops zijn die dit gewoon niet doen.

Wat je wel of niet kan doen weet ik niet goed…ik denk dat je toch zeker even een maandje moet wachten zodat je echt kan zien wat er is gebeurt en wat men er mee kan doen. Laseren kan dus wel een goede optie zijn want dan is de zwarte vlek wel weg. Zou iemand er iets mee kunnen aanvangen, of zeggen dat ze dat kunnen, dan bestaat de kans dat je eigenlijk alleen maar meer inkt erin krijgt wat gaat vloeien.

In elk geval veel succes met 't vervolg van je ring….

• Sandra

Dank jullie wel voor je antwoorden.

Ik heb de bewuste man ook gebeld en hij opperde ook om langs te komen en evt te laten schaduwen of bij te werken met huidskleur, maar ik durf dat niet meer.

Dus Ed en Ria ook jullie lieve aanbod moet ik heaas afslaan, ik hoop dat je dat begrijpt.

Ik ga morgen maar naar Bodyflair kijken wat hij ervan zegt en dan evt toch maar laten laseren, een duur grapje voor zo'n klein dingetje.

Als er iemand nog positieve of nagatieve ervaringen heeft dan hoor ik het graag.

Gr Sandra

• Tattooz

Veel studios zetten niet eens ringen omdat die 9 van de 10 keer niet mooi worden of mooi blijven, maarja je houd van die eigenwijzen.

En wie laat zich nou nog door die eikel van een bodyflair tattooeren

• Sandra

Hij komt niet bij Bodyflair vandaan!!!!!.

Ik ga naar Bodyflair om te laten laseren eventueel.

Ik vroeg om advies en hier schiet ik weinig mee op.

Gr Sandra

• *****americanx*****

Ik raad het je af om je te laten helpen bij Body flair, deze meneer en dame zijn alleen maar uit op je geld en hun laser behandelingen hebben niet altijd het gewenste resultaat en ook moet je bij hun vaker terug komen dan bij de meeste andere laser centra.

Als ik jou was zou ik eens op deze site kijken van Aarts Lasercentrum uit Breda. Ze hebben ook praktijken in Eindhoven en Heerlen. Kijk eens op http://www.hetlasercentrum.nl en vraag daar of ze iets voor je kunnen betekenen.

Bij deze mensen wordt je goed geholpen en ze weten ook waarover ze praten.

Gr martin

• *****americanx*****

Je hebt helemaal gelijk Symfonie, ik had het zelf niet beter kunnen omschrijven.

Studio's die wel ring tattoo's zetten ziojn in hoofdzaak alleen maar uit op je geld en het eind resultaat is meestal belabbert.

Gr Martin

• Klaus Ringmaster

Hallowaa.

Als je vóór dat je dat ringetje had willen laten zetten kontakt zou hebben opgenomen met “your local tattoo shop”, dan had je dat een hoop ergernis, verdriet en frustratie kunnen schelen.

Ga naar www.hetlasercentrum.nl en informeer daar naar de mogelijkheden. Ook kun je nog steeds informatie krijgen bij “your local tattoo shop”, dat kost je niks, en de koffie is ook nog steeds gratis.

Groetjes, Klaus.

• mel

hoi sandra

je kunt ook eens gaan kijken op de site van tattoo-delete.com,het is minder pijnlijk als laser en 100%natuurlijk.

ik ben daar ook bezig om mijn tattoo te laten verwijderen.

ik wens je heel veel succes,want ik weet als geen ander hoe het voelt om een tattoo op je lijf te hebben waar je van baalt.

groetjes melKlaus Ringmaster schreef:

>

> Hallowaa.

>

> Als je vóór dat je dat ringetje had willen laten zetten

> kontakt zou hebben opgenomen met “your local tattoo shop”,

> dan had je dat een hoop ergernis, verdriet en frustratie

> kunnen schelen.

> Ga naar www.hetlasercentrum.nl en informeer daar naar de

> mogelijkheden. Ook kun je nog steeds informatie krijgen bij

> “your local tattoo shop”, dat kost je niks, en de koffie is

> ook nog steeds gratis.