Heb je nog foto's nodig??
Beste Maureen,
Dank je voor je reactie! Ik kan altijd nieuwe foto's gebruiken. Als je me je mailadres mailt, dan kan ik je wat meer vertellen over het donateursblad van ons asiel en een voorbeeld toesturen van eerdere edities. Het blad komt drie keer per jaar uit, de opmaak van de tweede is pas verstuurd naar de drukker. Jouw bijdrage komt dan in de editie van september.
Groetjes,
Daphne
Haai Daphne,
Ik zag je oproep voor de pootjes en heb twee van mijn zes ‘kids’ op mijn schouderblad vereeuwigd.. vandaar.
En met een beetje mazzel krijg ik binnenkort ook een ‘armband’ van kattenpootjes.
Dus je begrijpt waarom je oproep me aansprak.
Zelf werk ik als vrijwilliger samen met mijn liefhebbendelief bij www.dierenambulancehelmond.nl dus ben bekend met folders en boekjes en snaai ze ook regelmatig mee bij één van onze samenwerkende dierenartsen en dierenasielen. Dus aan info en folders geen gebrek!
Maar als je iets wil sturen is dat altijd leuk om te zien, als je intresse hebt kan ik jou ook folders sturen, over de post dan.
Ga door met je goede werk… wie zaait zal oogsten. En successen zijn altijd zo mooi om mee te maken!
Groetjes
Maureen
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?