tattoo

• Nicole

hoi hoi allemaal

ik wil een tattoo en mag hem voor mijn verjaardag laten ztten

ik wil een plaatje met een kat

ik ben er alleen nog niet uit waar ik hem wil laten zetten

nu is mijn vraag aan jullie wat nou echt leuke plekjes zijn als je niet met je tattoo de heledag te koop wil lopen

groetjes nicole

• ***** Intiem *****

Hoi Nicole,

Achter op je Schouder zou een hele mooie plek zijn voor zoiets.

Maar het is jou keuze .

M.v.g. Roelf

• Ellen

nadeel, je moet in de spiegel kijken om hem te zien……

• ***** Intiem *****

Das wel het nadeel daarvan , op je onder rug kan ook.

Maar dan alsnog moet je in een spiegel kijken wil je het zien.

M.v.g. Roelf…………….

• gridje

als je m wil zien….bovenarm

borst…

lies

• Deesjebeesje

Ik heb zelf een tatoeage van een kat op mn bovenarm, misschien een idee voor jou? ;-)

• Nicole

okeej heel erg bednakt

weet iemand misschien ook waar ik leuek plaatjes van tattoo's met een kat kan vinden ??????

xxxjes nicole

• gridje

google

• Deesjebeesje

Bij de artiest zelf, daar heb ik de mijne gevonden

• Daphne

Beste mensen,

In het kader van kattenpootjes en kattenafbeeldingen, hierbij een oproepje!

Ik ben vrijwillige (web)redactrice van Dierenasiel Amsterdam-Noord/Oostzaan en verzorg o.a. hun donateursblad dat 3 keer per jaar uitkomt. Voor de vierde maal komt er nu een item in dat Katoeage heet. Het asiel vangt alleen katten op.

Er hebben al meerdere mensen aan meegewerkt maar momenteel heb ik weer plek vrij. Vandaar ben ik op zoek naar mensen die willen meewerken en in ons blad met foto van de tat en een stukje tekst komen over het hoe en waarom van hun tattoo. Het gaat echt alleen om katten, dus geen tijgers of panters.

Om een indruk te krijgen van het asiel kunnen jullie een kijkje nemen op de site van het asiel die ik ook onderhoud: www.stichting-dierenleed.nl.

Ik hoop op leuke reacties, zodat ik het item kan voortzetten in het boekje! Uiteraard ontvang je na plaatsing een exemplaar. Stuur me gerust een mailtje als je meer wilt weten

Vriendelijke groet,

Daphne