vlinder tattoo spijt?

• gridje

trala : ik herken het wel wat je zegt:

twijfelen hou je altijd een beetje…tenminste laat ik maar even voor mezelf spreken.

ik heb 2 weken geleden een vrij grote tattoo laten zetten.

door de spanning ging ik ook twijfelen…de keuze die je maakt is gewoon heel definitief.

ik ben van mezelf een vrij onzeker persoon, dus ja ik twijfel nog al snel.

voor mij was het dan ook een goede keuze geweest om op een gegeven moment te zeggen tegen mezelf; nu doe ik het ook gewoon!! hoppa!

vantevoren heb ik er natuurlijk wel veel over nagedacht: twijfels komen naarboven als: als je later 80 bent staat ie er nog…..maarja..tegen die tijd loopt bijna heel die generatie met een tattoo, dus dat is dan ook niet meer raar…

ja en je leeft maar een keer. ik weet zeker dat als ik later op een wolkje zit in de hemel dat ik trots ben dat ik mn eigen keuzes heb kunnen maken in het leven en heb gedaan wat IK wil…

(dat is mijn drijfveer ook geweest voor mijn tattoo)

succes met kiezen.

ohja en wat ik dus wel vind….begin niet met een voorzichtig klein plaatje als je eigenlijk een grote wilt… doe het dan gelijk goed….

en laat je niet leiden door waar het wel of niet pijn doet…..dat is uiteindelijk onbelangrijk.

• gridje

ohja en over hoe het uiteindelijke resultaat eruit zal gaan zien: laat je goed informeren, ga bij vrienden na welke shop het beste is in jouw buurt en ga vantevoren langs met je idee…..laat het uittekenen en geef richtlijnen aan of het wel / niet goed is….

het gaat zo'n tattoeeerder er namelijk om dat JIJ het een mooie tattoo vindt

• Deesjebeesje

Ik ben ook zo'n twijfelkont, en ik heb op een gegeven moment ook tegen mezelf gezegd: NU GA IK ERVOOR! Je moet zoiets heel zeker weten, een beetje twijfel is gezond, dat is menselijk. Maar bij teveel twijfel moet je het zeker niet doen.

• daisy

dan zou ik het nie doen

als je nu al denkt dat je er spijt van krijgt

• Ron

Zolang je twijfelt ben je nog niet aan een tattoo toe…

• Yana

Ik denk dat iedereen wel twijfelt . Ik laat deze zaterdag een tattoo zetten, en het idee was om een triball op mijn onderrug te laten zetten,

omdat ik deze al heb gezien op mijn eigen rug. (Hennatattoo) En omdat het een mooie herinnering zou zijn aan mijn reis naar Griekeland &

herinneringen die ik eraan heb. Maar nu begin ook te twijfelen om een vlindertje te nemen. :)

x

• Hassan

Een mooie tribal is altijd een aanwinst voor een leuke dame!

• Plato

Gooo

Bij twijfel absoluut niet doen. Ik denk dat het een opwelling van je is, je ziet iedereen lopen met tattoo's en wil er zelf ook wel eentje.

Maar zoals beschreven boven, stel je zelf een deadline en bekijk het op die datum nog een keer. Maar twijfel blijf je altijd een beetje houden, het moet alleen niet de voorhand krijgen.

Heb zelf ook jaren gewacht met het zetten van de eerste. Binnen een jaar daarna had ik de 2e al. Weloverwogen en gedacht. Spijt krijg ik er niet van.

Een tip: loop niet de eerste beste shop binnen en pak een plaatje uit het boek (dan zeggen ze ook kijk die heeft ook een tattoo uit boek 5, blz23 rechtsboven)

Maar probeer er zelf een te vinden die voor jou waarde heeft. Ga bijvoorbeeld met een foto naar meerdere shops en leg ze het verhaal uit, waarom je het wilt en hoe groot en waar die moet komen zitten (dus niet zoiets ja op mijn enkel kijk zelf maar)

Laat je gewoon uitgebreidt informeren door de tattoo-eerder.

Succes ermee

• ***american-x-tattoo***

Een aanwinst.

zo een konten gewei is uit!!!!!!!!!!!

bedenk gewoon iets moois voor p je rug, is toch veel mooier.

• hoi

ik heb precies het zelfdee ik heb op donderdag afspraak staan maaar nu denk ik echt shit:S