vlinder tattoo spijt?

• gooo

ik ga binnekort een tattoo laten zetten.. een vlindertje op mijn enkel! ik ben nu 18! zijn er mensen die ook zoiets hebben gedaan en zoja ben je er nog steeds blij mee? ik ben zo bang dat ik spijt krijg..!!! maar ik wil het nu wel heel graag!

• gridje

ja…als je nu al denkt dat je spijt krijgt moet je het NIET doen!!

het kan er NOOIT MEER AF

waarom denk je er nog niet even over na?? ja bent nog jong genoeg

• Deesjebeesje

NIET DOEN!! Als je bang bent er spijt van te krijgen ben je er nog niet aan toe. Je kan er niet vanaf, behalve door laser en dan is de kans groot dat je er littekens aan over houdt. Bovendien is je portemonnee dan nog veel leger.

Denk er eerst nog goed over na en als je het echt niet zeker weet, doe het dan NIET! Pas als je het echt zeker weet, moet je het doen. Dan pas ben je er ook aan toe.

Succes ermee.

• ta2granny

lieffie..bij twijffel…niet doen…..een redelijk groot stuk van mn werk is t coveren van tattoos ….een paar dingen moet je vrij zeker weten…dat je deze tattoo ECHT wilt hebben voor de rest van je leven en ook waar je m laat zetten op je lichaam….denk er nog eens over…groetjes..ta2granny

• Sorpresa

Ik zou er nog even mee wachten. Ik had het plaatje van mijn tattoo ook al gevonden op mijn 18e maar heb nog twee jaar gewacht. Het staat er je hele leven op, dus waarom haast maken?

• meisie

ik zal het ook niet doen

ik heb op mijn 17 een tattoo laten zetten en ik ben nu 21 en heb er veel spijt van

te laten laseren kan maar dat kost me elke behandeling 100 euro en ik heb ongeveer 20 behandelingen nodig

dus denk er heel goed over na

• caja

Inderdaad,bij twijfel niet doen!!

Als je zelf al zegt ik ben bang dat ik spijt krijg dan ben je er niet aan toe.

Ik zelf was er heel lang aan toen maar had een man die het walgelijk en ordinair vond.

belachelijk maar goed,nu ben ik gescheiden en mijn vriend vindt het wel leuk dus heb ik sinds een half jaar een tattoo op mijn voet en ben daar nog steeds heel blij mee!!!

En dat niet alleen tis verslavend dus waarschijnlijk komt er nog 1 bij.;-))

• Reverie

Ik heb zelf een vlinder sinds een paar maanden.

Heb em zelf ontworpen en niet zomaar een plaatje uit een boek gekozen en hij betekent veel voor mij.

Heb er goed en lang over nagedacht.

Spijt zal ik nooit krijgen!

• trala

Ik wil er binnenkort ook waarschijnlijk 1 laten zetten.. alleen.. ik vraag me af.. of iedereen van t evoren een beetje twijfelt.. je weet namelijk niet hoe je het over een aantal jaar zou gaan vinden en hoe het uiteindelijke resultaat is.. ik wil er wel graag 1.. maar ik twijfel nog wel een beetje.. en als ik bij mezelf na ga.. denk ik dat die twijfel ook niet gaat verdwijnen..Ik zou graag reactie wille hore

• charlotte

Een beetje gezonde spanning is geen probleem lijkt me ;) Maar zolang je echt aan het twijfelen bent, moet je het misschien nog maar even uitstellen! Ik wil ook een nieuwe tattoo op mijn linker bovenarm, en ik stel het voor mezelf eigenlijk 3 maanden uit, omdat het dan geen impuls meer is. ofwel ik geef mezelf een verplichte wachtperiode op! deze is nu bijna voorbij! en om eerlijk te zijn…. ik kan niet wachten, tot het kunstwerkje erop staat ;)