tattooeerder zoekt een mooie plek waar hij zijn kunst kan verder laten uitbreiden

  • mkv-rotterdam@live.nl

    laat je tattoo aan de wereld zien dat is de beste reclame voor die boy geloof me maar B)-

  • (}( Kitty ){)

    Ik gun iedereen een kans hoor! ;) Maar hier vragen om een werkplek heeft gewoon geen zin. En om dat voor een ander te vragen is al helemáál zinloos..

  • mkv-rotterdam@live.nl

    iemand die blij is met zijn tattoo ??

    leven en laten leven

    een goede artiest houd zijn mond en doet zijn ding ??

    die heeft geen tijd om hier commetaar of reclame voor zichzelf te maken die zit te werken!!!!

    en laat zijn werk voorzich spreken

  • dusssss

    ik vind sowieso dat het idd wat beleefder mag allemaal!!!!!!!!!!!! mensen mogen echt wel een geslepen mening hebben maar mensen behandel anderen is zoals je zelf behandeld wil worden!

  • (}( Kitty ){)

    Zo ontzettend onbeleefd vind ik mijn reactie niet…

  • isabella

    het is raar dat je voor een ander gaat vragen of er werk is!

    niemand werkt 24 uur per dag wat kost het voor tijd om het zelf te doen?

    dit soort reactie's kan je verwachen en dit is nog aardig wat er staat.

    op het forum staan genoeg studio's die mensen vragen ,hij zal het wel zelf moeten doen !!

  • (}( Kitty ){)

    Dank je Isabella! Vond mijn reactie ook niet zo heel vreemd, maar blijkbaar denken anderen daar niet allemaal hetzelfde over… ;)

  • isabella

    graag gedaan kitty ,wij hebben ook alles zelf moeten doen.

    niemand werkt 24 uur per dag ,onzin echt onzin.

    ik zie al dat ik mijn klanten om werk laat vragen in studio´s ,moet wel leuk blijven.

    het gaat hier om een jong iemand,die komt er wel in de toekomst.

    net wat er staat portfolio en dan zelf op pad en laten zien wat je kan.

    is er geen tijd dan maak je tijd,en wat moet iemand zonder tijd in een andere studio zoeken?

    niemand heeft wat aan een artiest die geen tijd heeft !!!

  • isabella

    kunnen we foto´s bekijken van dat werk?

    wil nu wel zien waar we over praten!

    wie weet kan nog iemand tips geven.

  • Rebel80

    Ik wou het net zeggen, zoals gewoonlijk nergens weer foto's bekijken, ik irriteer me dan ook dood aan “tattooeerders” (en nee ik heb niet over dit draadje) die werk komen zoeken en niet eens een online portfolio hebben. Als je in een shop werkt komt je werk ook online te staan en buiten dat, als je zo zelfverzekerd bent dan laat je dat toch zien??

    Wat betreft ts, omdat jij zo genaamd pietje precies bent zegt geen fuck over zijn tattooages, je vind zelf natuurlijk dat je er een goede kijk op hebt maar misschien heb je wel een heel vertekend beeld. Ik heb met veel zeer goede artiesten mogen werken en durf dan ook wel te beweren dat ik er meer kijk op heb dan jij, dus laat maar is wat van ze mooie werk zien dan.