tattooeerder zoekt een mooie plek waar hij zijn kunst kan verder laten uitbreiden

  • tijggie

    hai tijg hier

    ik ben bezig met een zeer goede maatje en geweldige tattooeerder

    om een mooie plekkie te zoeken waar hij zijn kunsten verder kan laten zien

    hij heeft een geweldige talent! ik zit zelf aardig onder en heb deze geweldige man leren kennen

    en ben pas begonnen met een aardig grote stuk op mijn kont en been te laten zetten door hem

    ik ben zelf een pietje precies als het op tattoos aan komt en laat ze meestal alleen zetten door 2 tattooeerders die ik al jaren ken

    normaal doe ik dit soort dingen niet maar ben zo onder de indruk van deze man zijn talent dat ik probeer een plek voor hem te vinden waar hij zijn talent aan de rest van nederland kan laten zien en hij meer kans krijgt om zijn werk wat makkelijker te laten zien ik zelf woon in de buurt van amsterdam dus als iemand een mooie plek heeft en deze jonge talent een kans wilt geven dan hoor ik dat graag!!

    groetjes tijg

  • (}( Kitty ){)

    *diepe zucht*

    Het aanstormende talent kan zelf geen werkplek vinden? Of wacht hij liever af tot het voor hem geregeld is..?

  • tijg

    (}( Kitty ){) Schreef:

    ——————————————————-

    > *diepe zucht*

    >

    > Het aanstormende talent kan zelf geen werkplek

    > vinden? Of wacht hij liever af tot het voor hem

    > geregeld is..?

    diepe zucht kitty???

    even voor de duiedelijkheid

    niet alle aanstormende talent heeft tijd om maar altijd achter een forum te staan

    ik vindt je commentaar beetje dom had je ook zo gereageerd als een shop manager was hier gekomen met dezelfde vraag

    misschien kijken verder dan je neus langs is is een optie

    ik kom net niet de hoek om kijken en was gewoon benieuwd of er vraag was naar goede nieuwe talent

    meer niet!!!

  • (}( Kitty ){)

    Shopmanagers staan bij mij niet op een voetstuk, dus ja; ik zou exact hetzelfde reageren! Jij vindt mijn reactie dom, ik vind jouw actie dom. Als een aanstormend talent geen tijd heeft om zichzelf te promoten, zal het hem écht niet in de schoot geworpen worden! En dat promoten doe je niet via via op een prikbord, maar face to face in elke tattooshop die je kent.

    Misschien zou je zelf eens je eigen raad op moeten volgen en eens de zoekfunctie moeten gebruiken, daar had je al veel info kunnen vinden.

  • tijg

    (}( Kitty ){) Schreef:

    ——————————————————-

    > Shopmanagers staan bij mij niet op een voetstuk,

    > dus ja; ik zou exact hetzelfde reageren! Jij vindt

    > mijn reactie dom, ik vind jouw actie dom. Als een

    > aanstormend talent geen tijd heeft om zichzelf te

    > promoten, zal het hem écht niet in de schoot

    > geworpen worden! En dat promoten doe je niet via

    > via op een prikbord, maar face to face in elke

    > tattooshop die je kent.

    >

    > Misschien zou je zelf eens je eigen raad op moeten

    > volgen en eens de zoekfunctie moeten gebruiken,

    > daar had je al veel info kunnen vinden.

    goh wat zijn we heerlijk bijdehand

    nou je wordt bedankt voor je duidelijkheid

    vindt het erg jammer dat zulke mensjes als jij blijkbaar los gelaten wordt op dit soort sites ik was gewoon beneiuwd

    of mensjes die hun eigen shop hadden hierop zouden reageren niet elke domme doos die vindt dat ze haar comentaar overal moet op neer kwakken

    blijkbaar zit dit site alleen maar vol met wijffies zoals jij

    erg jammer dat je niet mensen een kans willen gunnen maar je vindt het hoogst waarschijnelijk belangrijk om je eigen naam hier te zien

    zeer zekers stom van mezelf om te denken dat er daadwerkelijk echte artisten hier zaten!

    en misschien heb jij de tijd om altijd op een tatoo forum te zitten waarschijnelijk omdat je gewoon verder geen leven hebt

    misschien een lang hard look in een speigel zou helpen voordat je probeert( wat tevens niet een lukt) om een andere de grond in te trappen

    good luck further!!!

  • tijg

    en als laatste commentaar de tattooeerder in kwestie weet niet eens dat ik dit hebt gedaan dit kwam uit mezelf wat blijkbaar niet gewaardeerd kan worden door mensjes zoals jij dus als je iemand graag wilt afzeiken doe het dan tegen mij en niet tegen diegene die je niet eens kent!!!!

  • (}( Kitty ){)

    Hahahahahahahaha!!!! Ga vooral zo door met jezelf voor joker te zetten..

  • tijg

    aaahhhh gossie is dat ut enigste wat er uit je komt

    zegt meer over jezelf denk je niet

    een ding geef ik je wel

    je hebt gelijk mijn vergissing dat er enigzins wat normale mensjes zaten

    die een liefde hebben voor tattoos

    als het vol zit met zeer trieste personen zoals jij dan heb ik idd hier niks te zoeken

    een ding zeg ik wel zou wel iemand zoals jij graag willen tegenkomen in het echte kijken of je bek zo groot is zoals je probeert hier neer te zetten

    maar je bent hoogst waarschijnelijk zoeen stumper die geen leven heeft en probeert hier zo stoer mogelijk over te komen zodat je gelieft wordt

    een echte bericht naar je toe zal nooit gebeuren!!!

    veel plezier met je trieste leven en vindt het jammer dat dit soort sites volgekwakt wordt door schorum zoals jij ;)

  • zezel

    en toch heeft kitty in alle opzichten gelijk , je bent hier een belastingontduikende , niet gekeurde , vergunningloze thuisprikker aan het promoten.

    als die persoon een shop wil beginnen of in de leer gaan bij iemand zal die toch zelf aan de slag moeten , en niet op een forum zoiets vragen of door een vriend laten vragen.

    als je dit forum (voor iedereen toegankelijk zowel met positieve als negatieve feedback) een beetje had doorgespit had je geweten wat voor een reacties je had kunnen verwachten.

  • mkv-rotterdam@live.nl

    het is een gun factor het tattoowereldje inderdaad een hoop wannabees foto, doen een hoop goeie tattooeerders komen er vanzelf toch ???

    maar een normale reactie had wel op zijn plaats geweest