Nieuwe shop

• Anika van zanten

Beste lezers,

Onderstaand stukje kwam ik tegen op facebook van ene toni da vini.

Na lange tijd te bedenken hoe me tattoo zaak ga noemen, ben ik eindelijk eruit .

Tattoo Da Vini

Als het goed is heb ik volgende week de sleutel van me pand en ga ik het verbouwen .

Diegene die deze week een afspraak maakt tot 19 juli voor een portret of een tattoo krijgt 50% KORTING !!!

Waarom tattoo eren bij Tattoo da vini ?

ik zal jullie kort dit uitleggen :

Tegenwoordig wilt iedereen een tattoo mee eens of niet?

vroeger was het voor asocialen en hoe we het noemen voor vrachtwagen chauffeurs. Nu zie je alle prof voetballers, foto modellen enz.

Ik ga dit franchise maken en elke stad een tattoo shop zetten binnen nu en 5 jaar wil ik elke stad een tattoo tony da vini .

maar waarom bij tattoo da vini ?

We zullen de goedkoopste zijn in heel nederland !!!

maar goedkoop is meestal ook slechte kwaliteit zeggen ze,

Maar bij ons niet , ik zal ervoor zorgen dat er kwaliteit geleverd word en goedkoopste zal zjjn van heel nederland en de personen die zullen tattooeren zijn ervaren uiteraard !!!!

Bel of whats app op 0639295994 voor een afspraak

Dit is 3 maanden geldig !!!

opening zal 19 juli zijn op de bottelaarpassage 98 in almere centrum

ik zelf ga uiteraard niet tattoeeeren , heb daarvoor ervaren thuistattooerder in dienst genomen

• frits

met dit berichtje krijg je de lachers wel op je hand hahahahahaha

• Unknown

Deze flapdrol heeft maar 1 doel, de grootste de beste en de stoerste te zijn in alles.

Wat een kutlocatie om een shop te openen haha, 100meter verderop zit darocks… verder zijn er afgelopen 3 jaar wel zeker 5 shops bijgekomen in almere.

Maargoed, tony da vini, organiseert ook feesten en andere evenementen, en dat geeft mij een beeld van het soort mannetje wat we hier hebben. Geld geld geld geld.

• Kain

In elke stad een shop, donder op man, het gaat om passie en dat ga je met je tattoo fabriek niet bereiken. Wat een pannekoek!