Beste Lezer,
Ik ben Jansley Wendell Leter uit Malden bij Nijmegen.
Ik ben 27 jaar en heb al een lange teken en schilder ervaring achter de rug, tijdens mijn studie ben ik me gaan concentreren op de tattoo kunst en cultuur. In het begin ging het puur over de design en de geschiedenis er achter wegens de eisen van school.
Naar dit bestudeert te hebben ben ik uiteindelijk tattoo designs gaan tekenen en schilderen geïnspireerd op de Japanse tattoo kunst, de aanvraag van ontwerpen wordt steeds groter. Ik heb daarnaast ook professionele tattoo spullen aangeschaft om te gaan tattooeren wederom ik heb klein beetje ervaring op gedaan maar ik wil graag door iemand als leerling binnen gehaald worden die mijn werk respecteert. Ik sta er open om vanaf het nul punt weer te beginnen.
Voor de rest ben ik zeer gemotiveerd ben er dag en nacht mee bezig heb veel boeken aangeschaft en over gelezen het is een passie in me leven geworden. Hier naast hoor ik ook veel van mensen die ontwerpen vragen dat ik specifieke eigen stijl heb ontwikkeld in de loop der jaren maar sta altijd open voor de klant wat die wilt.
Hopelijk is er iemand die hier iets in ziet, als u interesse heeft kunt u mij een mail sturen voor mijn portfolio.
Met vriendelijke groet,
Jansley Wendell Leter