Altijd al je eigen tattoo shop gewild?

• corry

Heb je altijd al je eigen Tattoo shop gewild?

Maar zijn de opstart kosten te hoog

Grijp dan nu je kans.

Mooie shop in shop waar je zonder 3 maanden borg en 5 jaar huur contract uit kan proberen hoe het gaat.

De ruimte is al GGD gekeurd je kan morgen al aan de slag in Spijkenisse.

Wel verwachten we dat je een doorzetter bent en een echte ondernemer met ruime ervaring.

Interesse

Laat je gegevens achter en ik neem zo snel mogelijk contact met je op

Groetjes

Corry

• dennis

beste kunt u mij even mail onder genoemde mail adres heb enige vragen gr Dennis

• dreaddie

Hallo ik heb zeer veel intresse in het aanbod ik heb een aantal jaren in een tattooshop gewerkt en ik tattooeer nu ongeveer 10 jaar Bij intresse van u stuur ik mijn portfolio naar u toe ik zit ook nog in de buurt

mvg

• Corry

Beste Dready,

Als je tjd hebt kun je vandaag of morgen dan langs komen met je portfolio?

Lenteakker 250 Spijkenisse.

Anderskun je je portfolio mailen naar corry@corry.nl

MVG Corry

• mike

Beste corry werk u samen met de zonnestudio?

of zit u daar op de hoek???

• David Wenemoser

Geachte heer / mevrouw,

ik heb met volle aandacht u oproep gelezen. Zelf ben ik al tien jaar tatoeëerder en heb lang geprobeerd zelf een tattoo zaak te openen. Door de hoge concurrentie en financiële tegenslagen heb ik mijn droom nooit kunnen waarmaken. Tattoos zetten is alles voor mij en wil hiermee succes behalen in mijn leven. U aanbod is voor mij een droom die uit kan komen, hiervoor ben ik bereid te verhuizen en of te overnachten.

Graag hoor ik van u,

Met vriendelijke groet,

David Wenemoser

• Ripmania

De concurrentie hoog of jouw kwaliteit laag? Ik zou nog even lekker blijven waar je bent…