Tatoeëerder gezocht

• nicolette

Halloo allemaal,

Ik ben op zoek naar een tatoeëerder die niet afzegd.

Ben inmiddels al een jaar bezig met het zoeken naar iemand die het leuk vind om iets moois te maken en die niet afzegd en moeilijk doet.

Ff wat uitleg 1e was wim die is helaas overleden de 2e is met de noorderzon vertrokken en de 3e laat niks van zich horen en heeft er net een baan bij en ect en de 4e vind het te moeilijk zegt dat ze ziek is en vervolgens is ze uiteten en daarna is dr apparaat stuk en ect eerste gesprek ja leuk veel zin in wel moeilijk maar heel leuk 2e gesprek veel twijfel in dr stem en toen ik zei laat maar na dat ze3 afspraken niet kon nakomen was ze opgelucht.

Dus wie wil kan ff reageren.

Groetjes Nicolette

• Dennis

hey mail mij even met je wensen dan hebben we het er even over gr Dennis

• roel

hoi,vraag waar zit je en wat is je email adress.Gr Roel-

• madblack

ja ergens triest he nicolette er zitten in mn vak een hoop

lanterfanters die een hoop beloven en weinig presteren

only inkt is forever

mvg madblack

• KevinVanO

Hoi met kev waar kom je vandaan ??? 0613883880

• Kuba

Nicolette

Je zegt dat je al een jaar bezig bent…hartstikke goed dat je zo zorgvuldig te werk gaat, maar, wees verstandig en ga verder op zoek naar een goeie studio, want dit soort oproepen hier leiden alleen maar tot ellende. Gerenomeerde artiesten hoeven namelijk niet via dit medium aan klanten te komen, die hebben een goeie naam hoog te houden. Ik heb dus serieus hele grote twijfels bij de kunde van diegene die hier hun diensten aan jou aanbieden….