Tattoerders gezocht voor een in juni 2014 te openen Shop in Rotterdam Centrum

• Jane

Wij zoeken goede allround artiesten, full- of parttime, die bij ons in de shop willen tatoeëren. De shop zal zich vestigen in het centrum van Rotterdam en gaat medio Juni 2014 open.

Ervaren personen en Beginnende tatoeëerders (mits ervaring en werk wat je kan tonen). Als jij denkt dat je samen met ons de shop tot een groot succes kan maken stuur dan een email naar het onderstaande e-mailadres en als het even kan graag al wat werk van jouw bijgesloten.

Graag serieuze reacties sturen naar v83@live.nl.

• KevinVanO

Hallo ik ben Kevin en ben al 6 jaar bezig met tattoo.s zetten Ik heb op Aruba gewoond en in een shop mee gelopen 6 maanden en hier in Nederland 3 Jaar hier den daar nog een handje geholpen kwa verlichting van hun werk hoor graag van je Gr. Kev en kwaa mijn werk kunnen we het altijd nog ff over hebben …… Kan er geen foto.s bij zetten :)

• Jane

Hai Kevin,

Zou je mij een mail kunnen sturen op v83@live.nl? Dan heb ik je mailadres en kan ik je wat info toesturen.

Hoor het graag van je.

mvg,

Jane

• mickael maasbach

hoi Jane

Ik ben een beginnende tattoeerder heb al redelijk wat tattoo's gezet met veel tevreden klanten

zou er graag verder mee komen ik heb zelf een eigen glazenwassers bedrijf dus kan komen werken wanneer het jou uit komt

heb ook een facebook pagina ‘ red gun ’ daar staat foto's van mijn werk en reacties van mensen en klanten

graag een reactie terug

M.Maasbach

Korte Kromhout 53

3075 DL Rotterdam

demi2004@live.com

https://www.facebook.com/mike.gun.52

• tattoo denza

Hallo

Ik had jullie een mail gestuurd afgelopen zondag,maar ik heb nog geen reactie,ik was benieuwd of de mail was aangekomen,anders stuur ik hem nog een keer,

groetjes Dennis zandstra

• jane

Hai Dennis,

Wij hebben tot nu toe geen mail van jouw ontvangen.

Als je het nogmaals zou kunnen proberen graag.

We zien je mail tegemoet.

mvg,

Jane

• Xtreme tattoo

Ik ben full time tattooeerder intresse ? 15 jaar ervaring

Kijk op me facebook : xtremetattoo tattoodave

Xtremetattoo@hotmail.nl