gratis tattoo

• cheyenne

hallo

zijn er mensen in arnhem die het leuk vinden om mijn pols gratis te tattooeeren?

mvg cheyenne.

• Rizlle

Pffrrtthahahah

Het meest gebruikelijke voor een gratis tattoo zijn oneerbare voorstellen maar deze kende ik nog niet….

• frankie

hier reageren alleen beginnertjes op , dus is het hoogst waarschijnlijk meteen inclusief gratis verminking en gratis hepatitis c.

• Michael

Kom op zeg, alsof elke beginner met smerige naalden werkt en geen rechte lijnen zet.

• Rizlle

Dusssss Michael gaat jou wel gratis tattoos verschaffen begrijp ik?

Zo kan hij het broodnodige bijleren en is Cheyenne blij, voor zolang het duurt?

• jaap

alsof schone naalden het enige is ? ik weet zeker dat er weinig thuisprutsers ooit van “kruisbesmetting” gehoord hebben , of hier een definitie van kunnen geven .

ik wacht vol spanning op de eerste …….

• Michael

Je bedoelt iets wat steriel is wat in contact komt met iets wat niet steriel is ?

• Kuba

Ik vermoed dat het hier meer om het artistieke niveau gaat…. maar dat terzijde…. By the way: met dat ‘iets’ wat steriel is bedoel je de naalden? Laat me je snel uit de droom helpen, en iedereen met jou: er is ter wereld nog geen tatoeerder geweest die met steriele naalden werkt! Ook niet de zgn. GGD-prikkers die dat wel beweren en dat is eigenlijk des te beschamender, want zij zouden beter moeten weten! Laat iedereen toch een keer zijn of haar huiswerk eens goed doen en niet zomaar dom lopen te lullen: zodra je een verpakking openmaakt en naalden en tubes komen in contact met de buitenlucht, zijn ze niet steriel meer (tenzij je in een steriele operatiekamer in een UMC tatoeert en zelfs daar kun je twijfels over hebben…)