Wie weet welke machine dit is , ik weet dat het een Amerikaanse is maar welke…… :
Zal even wat duidelijker wezen : Ik weet wel welke het is maar ik wil de maker er van weten.
Het is een buldog model frame , en als er geen handtekening of naam van artiest erop staat die hem gemaakt heeft, is het waarschijnlijk met standaard onderdelen gemaakt die je bij veel groothandel gewoon kunt kopen. En nu ik de foto zo ziet herken ik de machine . In ijmuiden zit een groothandel die verkoop ze voor 125euro maar dek dat je ze op ebay goedkoper vind greeetz Kobus
Bedankt voor je reactie Kobus !
Dat het een buldog frame is wist ik overigens al, maar ik zal eens kijken op de site van Ijmuiden (er zitten er trouwens meer in Ijmuiden).
Wellicht dat ik een stukje verder kom.
P.s. de schroef aan de tubeklem is overigens niet origineel, die heb ik zelf vervangen.
Frame/machine zit er niet tussen
al die zogenaamde groothandeltjes verkopen voor 95% alleen maar chinese troep.
waarom zou je € 100,- betalen voor een machine die je voor nog geen € 10,- op ebay koopt ?
en dit geldt voor alles (naalden , power supplies etc.)
en ik lig al helemaal in een deuk als ze ermee adverteren dat een product niet uit china komt , dan juist vind je het op ebay of bij chinese fabrikanten.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?