leermeester gezocht omg dordrecht

• willem

hallo allemaal

hierbij plaats ik een oproep met de vraag of iemand mn leer meester wil worden ben een man van 39 jaar en vader van 4 mooie dochters ik heb een zwaar ongeluk gehad in 2008 en heb mn nek op meerdere plekken gebroken ben foto lasser geweest en dat kan ik niet meer dus invalide lopen kan ik alles eigelijk maar zwaar tillen en werken lukt niet meer en zo sukkel ik al een tijdje na al mn inspanning om weer aan het werk te komen lukt het maar niet ook uwv help niet echt mee ook een opleiding om naar een tatto school te gaan zien ze niet zitten ze keuren me liever af wat ik niet wil ik wil nog zo graag ik ben gek van tattos vind het mooi en bijzonder ik teken zelf een beetje en zou zo graag het vak willen leren en het kunnen en het is mij niet om het thuis te kunnen maar als iemand mij een kans wil geven en me op wil leiden zou daar dankbaar voor zijn ik luister goed gehoorzaam leer snel mn vriendin noemt me een spons omdat ik alles wil weten is er iemand hier die me een kans wil geven ik zou er heel dankbaar voor zijn gr willem dartmaniak33@hotmail.com

• piet

even het kollommetje aan de rechterkant van deze pagina lezen.

en denk je dat je uren gebogen kunt zitten met je nek/rugklachten , denk er niet te licht over.

tattoo scholen bestaan niet , daar worden alleen degene die zogenaamd les geven beter van maar je leert er niets.

succes.

• ries

Hoi Willem

Op deze manier heb je echt waaanzinnig veel mazzel als je in een shop aan het leren komt.

Ik ben nu 5jaar bezig en moet nog steeds erg veel leren, maar ik kan als je wil jou al een heel eind op weg helpen.

Als je intersse hebt hoor ik je wel.

Groet Ries