Gezocht Tatoueerder of leerling

• Monika Tattoo shop

Ben nog steeds op zoek naar een Tattoo-artiest(e) met een portfolio voor professionele shop in Den Haag

Aangezien dit nogal moeilijk blijkt te zijn, sta ik ook open voor een leerling

Vereiste is dan wel het opgeven van de thuis situatie

In een shop werken en thuisprikken gaat in mijn ogen niet samen

Helaas heb ik dit al vaker mee moeten maken

Dus denk daarover na voordat je contact met me zoekt

Ook is het belangrijk dat je omgeving Den Haag woont

En zie ik graag veel teken werk

Vr Gr. Monika

• jasper broeren

Beste monika

Ik las u advertentie dat u n leerling zoekt in omg den haag.

Nou is t zo dat k nog geen shopervaring heb maar enkel voor hobbyal wat jaartjes tattooeer

Heb 12.5 jaar als meubelmaker gewerkt maar wil niets liever dan n kans te krijgen in n shop( stage) te gaan werken.

Ik kom zelf uit uden nbr maar mn vriendin woont in vlaardingen dus vanuit daar zou eventueel n optie kunnen zijn.

Heb er 5 dagen in de week tijd voor en ben bereid om t thuis tattoeeren helemaal op te geven om nu serieus aan de slag te kunnen (kan eigen spullen meenemen)

Waar t me vooral om gaat is t leren van de kneepjes en werken in n legale shop met GGD keuring ect.

Ben superleergierig en heb absoluut geen attitude en ga graag met mensen om wel ben ik prettig gestoord en hou ik van humor.maar weet wanneer serieus te zijn.

Ben 34jaar oud ….

Wilt u meer weten of foto's zien hoor ik graag van u mvg Jasper broeren

pleasureandpain@live.nl

• Giovanni Zimmerman

HIERBIJ EEN UNIEKE EENMALIGE KANS WIJ VAN LIBERTAD DEN HAAG ZOEKEN EEN TALENTVOLLE LEERLING DIE WEET WAT HIJ DOET EN NERGENS VOOR TERUG DEINST BEN JIJ OVER WIE WIJ HET HEBBEN ? MAIL ONS FACEBOOKGIO@OUTLOOK.COM OF BEL MET HET NUMMER 06 48364173.

• Sebastian Brown

goeieavond,

me naam is sebastian brown, ik zag je advertentie en ik zoek al een tijdje iemand die mij leert tattooeren.

zelf teken ik al 9 jaar dus daar kan ik wel veel aan je laten zien.

graag hoor ik snel van je,

mvg sebastian brown

• Servan Nieuwenhuizen

heyhey met servan zag dat je een artist zoek ik ben nog geen volledige tattoo artist maar ben op de goede weg o gezegt een half hahah i zag dat je iemand zocht en ik heb intresse hoplijk kunnen we snel een afspraak maken vriendelijk groeten Servan Nieuwenhuizen woon in rotterdam heb heb een auto en woon nog bij me ouders

• shana

goede morgen monika,

mijn naam is shahina, ben 22 jaar woon in den haag.

ik wil heel graag een tatoueerder willen worden,

ik ben zeer gemotiveerd, geduldig en helemaal weg van tattoo's

zelf heb ik nooit iets ermee gedaan omdat ik al een tijdje opzoek

ben naar een mentor.

tekeningen heb ik hellaas niet maar dat kan ik wel in orde maken.

ik hoor graag van u.

met vriendelijke groet,

shahina

• FTW

Kansloos allemaal, jullie moeten echt is allemaal verder kijken dan je neus langs is en niet de glamor van tv overnemen want er komt veel en veel meer bij kijken

• Igor

Hey Monika, jammer dat je iemand zoekt uit de omgeving. Ik had graag serieus gereageerd op je bericht! Ik had graag portretten willen leren goed te zetten! Leuke side heb je! Groet igor

• ronny

Beste Monika,

Ik ben erg geïnteresseerd om als leerling bij jou te komen werken, zelf heb ik wel al wat tattoos mogen zetten op mezelf en op anderen. Ik heb in mijn jeugd aan graifity gedaan, en heb me altijd met creatriviteit bezig gehouden. Ik heb niet echt een groot portfolio maar ik kan wel wat laten zien van mijn werk. Ik woon alleen niet in Den Haag, ik weet niet of dat een probleem is?

Ik hoor het wel! alvast bedankt

groetjes Ronny

• Simon

Hoi Monika, ik zoek een plekje om te prikken zowel nieuwe als ouder klanten van mij.

Vorige jaar heb ik mijn groot handel gesloten, ik moest uit het pand helaas.

in afwachting van je reactie verblijf ik met vriendelijke groet, Tattoo Simon Den Haag