werkplek gezocht omstreken van heerhugowaard

• dylan

hallo

ik ben een pas begonnen tattooeerder ik zoek een werkplek tevens ook een leerplek waar ik meer kan leren.

weten jullie ergens laat het me dan weten via de mail of bel me

adiddas99@hotmail.com

0631355817

mvg. dylan

• Mike

Echt, jullie begrijpen het echt niet he, snap dat het heel leuk allemaal lijkt op tv en je sporadisch nu opeens ook tattoo artiest wilt worden en hier maar een oproepje plaatst maar zo werkt het niet.

(td)

• henk

Ik kijk ziekenhuis series , heb een dokterstas gekocht en oefen nu op buren.

nu zoek ik een praktijk en een dokter om me alles te leren , zoiets ?

je hebt 3 afleveringen LA ink gezien , hebt een “my first tattoosetje” gekocht en wat vrienden verminkt en nu denk je in een shop te kunnen werken en leren.

ohja en je kan donald duck goed natekenen. echt mensen denk toch eens na.

als je al niet eens de moeite neemt om de topics over dit onderwerp te lezen of even rechts op deze pagina kijkt.

gooi je waardeloze setje weg en zorg eerst eens dat je tekenwerk overal met kop en schouders bovenuit steekt.

• capt. capsones

Dokter Mike en Professor Henk… hahaha… buikpijn van het lachen

Vergeef mij meesters.

Dylan vergeet die crap van die twee.

Tuurlijk kan jij gewoon oproepjes plaatsen. Niets mis mee.

Ze zeiken jou af omdat ze zelf waarschijnlijk jaren als pispaal hebben gediend in een shop waar ze zich en publiek hebben laten vernederen en schofferen.

Ze weten niet beter.

En nee hoor, je hebt geen universiteit nodig om te kunnen tattoeren.

Goed kijken en oefenen, oefenen, oefenen… en door in een shop koffie in te schenken en de vloer te mogen dweilen.

grt, capt. capsones