tattoo-artists piercer vol creatieviteit en collegialiteit gezocht

• Sharon

Voor nieuw te openen shop regio Breda zoeken we nog een leuk iemand die verstand van tattoo-zaken heeft, het leven niet al te serieus neemt, maar zijn werk wel. Die in is voor rock n roll en gezelligheid. Tevens ervaren piercer gezocht. Graag portfolio en CV sturen naar mijn emailadres. Wie weet gaan we een leuke toekomst tegemoet!

• ***** Mark

Hoi

Misschien is het dan makkelijk als je je email adres plaatst.

Zoeken jullie ook apart floor/shop managers of het liefst in combinatie met piercer ?

ik heb opzich wel interesse, heb jaren in Breda gewerkt in een aantal zaken als piercer floor/shop manager.

Waar komt de zaak precies ?

Gr Mark

• Maus

Mausbesemer@gmail.com voor als je nog een tattoo artist zoekt .

met vriendelijke groet Maus.

• jamie

hoi,

ik ben jamie ben bijna 19 jaar oud en teken al mijn hele leven lang. ik wist nooit wat ik er precies mee wilden doen maar nu sinds 2 jaar wel. ik wil tatoeëren! ik wil het leren op de juiste manier vandaar dat ik niet heel veel oefen thuis. Ik zou het leuk vinden om mee te draaien in een shop ( parttime) ik ben nog wel studente . mijn kennis over tekenen wil ik erg graag uitbreiden en verschillende stijlen onder de knie krijgen. ik wil ook graag weten wat mijn stijl is waar ik in kan groeien.

ik heb een facebook account waar tekeningen op staan als je wil mag je gerust een kijkje nemen.

graag hoor ik snel iets van je

Liefs Jamie

• *isabella*

heb je een linkje naar je facebook ,zou handig zijn !

• jim

*isabella*heb je een linkje naar je facebook?

• *isabella*

waarom moet ik een linkje hebben naar mijn facebook?

ik heb een website dat is genoeg mijn facebook is prive !

ik bied mezelf hier niet aan als piercer en zoek ook geen personeel op deze manier!

heb jij een linkje naar je facebook?

jamie zegt kijk op mijn facebook dan zou een linkje toch handig zijn !!

• jim

isabella,

vroeg me alleen af wat jij deed en hoe het er bij jou uitziet.

grtz

• Maus

Ik had al eens gereageerd maar niks gehoord nogmaals ik ben Maus ik ben 40 jaar jong en tattoeer nu zo ongeveer jaar als je mijn foto's wil zien stuur me dan een berichtje op mijn email mausbesemer@gmail.com en laat je email achter dan stuur ik je portofolio.

Met vriendelijke groet Maus

• Cyn

Hoi Hoi,

Zijn jullie nog steeds opzoek naar een ervaren piercer?

Zowel, zou je mij dan een email adres willen geven zodat ik een mailtje naar je kan sturen ..?

Groetjes!