Leerling zoekt leermeester.

• Charie Malisama

Ik ben Charie en ben 34jr, ik ben op zoek naar een tattoo leermeester om het vak te leren.

Ik kan tekenen en heb voor mij zelf, familie en vrienden tattoo's getekend. Ik heb geen ervaring met

het omgaan met een tattoogun, maar ik ben natuurlijk nooit te oud om het te leren.

Graag zou ik via deze weg met een leermeester in contact komen, die mij het vak zou willen leren.

Heeft u de tijd en energie om mij het vak te willen leren en wilt u mijn tekeningen zien, laat dan een bericht

• tattood

Ben je stoned ofzo?

• frankie

kijk even aan de rechterkant van deze pagina , daar staat je antwoord al.

lees ook alle betreffende topics even door over dit onderwerp , dan weet je meteen hoeveel kans je maakt.

je zal met je tekenwerk echt met kop en schouders overal bovenuit moeten steken om enigszins kans te maken , is dit met je tekenwerk niet het geval dan zou ik zeggen : sluit maar achteraan in de rij met mensen die hetzelfde vragen.

de rij is bij elke tattooshop zo een 100 mensen lang.

dit is wel ongeveer het vriendelijkste antwoord wat je hier kunt verwachten.

succes.

• FTW

En daar is de eerste van velen.

Baal er echt van dat dat tyfus tattoo programma dagelijks op rtl komt nou want dat zal weer honderder scratchers opleveren

• frankie

@FTW ,

yup , en marktplaats staat ook weer vol met “goedkope adresjes” ….en ze werken allemaal “100% steriel volgens de ggd regels” kuch kuch .

alsof een steriel verpakt naaldje het enige is waar je aan moet denken.

en dan die foto's die ze erbij zetten , vol trots maar ze onwetend dat ze zich eigenlijk kapot moeten schamen.

nog een leuk feitje : kijk eens op de site van het VWA (voedsel en waren autoriteit) hoeveel boetes er per jaar uitgedeeld worden aan de thuiskrassers.

€550,- boete per overtreding en dan moet je nog hopen dat als je een uitkering hebt het UWV er nog niet achterkomt , word je ook meteen gekort op je uitkering vanwege verzwegen inkomsten.