Hoi allen,
Nu lees ik regelmatig de onderwerpen op het forum, de reacties etc. en kom ik regelmatig discussies tegen over goedkoop en duur.
Maar wat me nu niet duidelijk word.. wat is dat?
Wanneer betaal je veel per uur en wanneer weinig?
Bij welke prijzen (per uur) moet je gaan twijfelen of je niet wel erg weinig betaald (en wat wordt het eind resultaat)Of wanneer je zoveel betaald dat je je “opgelicht” voelt?
Zijn deze prijzen kwaliteit afhankelijk? Een heel bekende artiest vraagt meer dan de “local” gewoon omdat ie het kan. En gelijk heeft hij of zij het is aan mij de keus of ik het wel of niet doe.
Ikzelf heb verschillende tattoos. 1 daarvan kostte me 135.- per uur. Een andere was in 20 minuten gezet en kostte me 125.-. Een tekst laten zetten. Ook hier ca 20 a 30 minuten voor gezeten en dat kostte me bv 50.- Een andere heb ik laten zetten en een vaste prijs voor afgesproken. Uiteindelijk kwam dit neer op bijna 200,- per uur.
En iedere euro die ik besteed heb was het zeker waard en zou ik zo weer doen. (is wel erg lang sparen als je 135 euro per uur betaald :-))
Al met al; ik ben gewoon nieuwsgierig!! wanneer is het te goedkoop (te weinig per uur/sessie) dat het te mooi is om waar te zijn en wanneer is het te duur waardoor je je leeggetrokken voelt.
Wat is nou gemiddeld/“of normaal”??????????????
ben erg benieuwd naar reacties