tattoo laten ontwerpen

  • tattoosuzette

    Hoi tattoo liefhebbers

    Ik ontwerp al 5 jaar tattoo's voor zowel klanten als voor tatoeëerders in Nederland, en ook voor tatoeëerders/klanten in het buitenland tegen betaling. Ik heb 7 maanden stage gelopen in een tattooshop dus ben ook bekend met het tatooeren op zich, daar hou ik rekening mee als ik een ontwerp maak.

    Voor voorbeelden van mijn tekenwerk kijk naar:

    http://tattoosuzette.wix.com/tattoo-ontwerp

    http://tattoosuzette.deviantart.com/

    Mocht je dus op zoek zijn naar een uniek tattoo ontwerp, dan kun je mij mailen naar: tattoosuzette@yahoo.com en kunnen we alles bespreken.

    -Voor tatoeëerders doe ik alleen een lijnen tekening, dus alleen de outlines voor 20 euro per tekening. Ongeacht hoe groot het is, het is zowel 20 euro voor een full sleeve ontwerp als voor een vlindertje.

    - voor klanten kleur/schaduw ik het volledig. Dan zijn de prijzen als volgt:

    - full sleeve 40 euro

    - full back 50 euro

    - de rest is 30 euro

    Mocht het ontwerp niet naar wens zijn dan pas ik het gratis aan, zonder problemen doe ik niet moeilijk over, meestal is het ontwerp binnen 3 weken klaar, soms eerder. Vooral outlines zijn eerder klaar omdat het minder werk is.

    Wat moet ik weten?

    - hoe groot moet het ontwerp worden? Dus de lengte en de breedte. Als het een sleeve is dan ook de omtrek van je arm.

    - kleur of zwart/wit/schaduw?

    - welke elementen moet ik erin verwerken? Als je daar foto's of voorbeelden van hebt mag je deze meesturen als bijlage.

    Als het ontwerp klaar is stuur ik eerst foto's per mail, mocht het naar wens zijn stuur ik het per post, zo niet dan pas ik het eerst nog aan.

    Je moet wel vooraf betalen ivm fraude, daar valt niet over te praten.

  • gerard

    zeer geachte ik wou graag een volledige sleeve laten zetten een demon vampire achtige sleeve heb al een tattoo op bovenarm wat word bijgewerkt en zou er graag een volledige sleeve van maken maar kan niet tekenen

    kunt u me daarbij helpen

    mvg gerard

  • jerry

    hallo, ik wil mss een tattoo laten ontwerpen, maar niet alleen een sleeve maar ook op mijn schouder en een klein stukje van mijn schouderblad meepakken en mijn linker borst.

    ik heb al een naam op mijn linker onderarm ,dus die moet er in verwerkt worden en ik hb al wat op mijn borst waar van mij wel verandering in mag komen dat het op iets anders gaat lijken.

    wat zou zoiets ongeveer kosten?

    ik ben nog aan het kijken wat ik erin verwerkt wil hebben.

    in ieders geval een paar mooie bloemen( rozen of lelies of ander mooie bloemen).

    en mss wat mooie Indonesische tattoos die een betekenis hebben.

    mss dat jij mooie voorbeelden hebt?

    ik ben zelf van Indonesische afkomst dus ik heb een bruine huid, mss heb je wat aan die info in verband met bepaalde kleuren ofzo.

    en ik wil wel met kleur maar niet te veel kleur en met schaduw en diepte erin, en alles mag door elkaar en in elkaar overlopen.

    ik hoop niet dat ik te moeilijk ben en mss te veel vraag, maar het is dan ook voor het leven en niet iets dat je kunt veranderen. ; )

    ik hoop dat je wat voorbeelden hebt die ik mss erin zou willen hebben en ik ga ook ng verder zoeken.

    ik wacht je reactie af.

    mvg Jerry

  • h

    stop hier maar geen tijd in, heb inmiddels al een paar mailtjes gestuurd voor een ontwerp uit te laten werken, maar krijg geen reactie terug.

  • verheye tom

    zou graag een halve tattoo sleeve laten zetten op de onder arm.van de pols tot de elleboog. zwart wit met schaduwen beginnen met halve arm .

    zowel onder als bovenkant . beetje als voorbeeld : angel +paece + eventueel romeinse klok erin op 2uur .en wat bloemen .met een scrol erin met daarop de namen yutta en vitta.

    omtrek pols : 19 cm

    omtrek elleboog :32 cm

    omtrek onderarm : 35 cm .

    zou dan later door trekken naar boven arm .grt

  • Roel Overduin

    Hi Suzette,

    Ik ben al een tijdje bezig met het zoeken naar een ontwerp voor een tattoo, maar ik heb nogal specifieke wensen en ik kom er dus niet echt uit met standaard ontwerpjes. Ik heb 2 tattoo's op mijn rechter arm (onderarm en bovenop schouder. Wil die laten aansluiten met de nieuwe tattoo. Als dat niet mogelijk is dan wordt het een hele nieuwe die ik waarschijnlijk op de zijkant van mijn lijf ga laten zetten.

    In de nieuwe tatto moeten een aantal zaken zijn verwerkt: een wolf met de naam van mijn overleden hond Mac, een engel (misschien moet die wolf engelenvleugels krijgen) en het wapen van Schotland (daar kwam mijn hond vandaan).

    Hoe kan ik met jou in contact komen zodat we samen kunnen brainstormen.

    Ik hoor graag van je.

    Groeten,

    Roel

  • tattoosuzette

    Sorry iedereen,

    ik ben er een tijdje geleden mee gestopt omdat ik nu full time tattooeer en heb geen tijd meer om op opdracht tattoos te ontwerpen helaas..

    toch bedankt voor de berichten

    mvg tattoosuzette:)-D