Tattoo modellen voor fotoreportage gezocht.

• info@wethinkphoto.com

Voor mijn tattoo foto project ben ik op zoek naar mensen die zich met hun tatoeage willen laten fotograferen. Het is de bedoeling om de schoonheid van de combinatie persoon en tatoeage in beeld te brengen. Meer informatie tref je aan op HIER op mijn website.

Als je ge-interesseerd bent dan ben ik dat ook zeker en hoor graag van je.

Vriendelijke groeten,

Herman de Pagter, fotograaf

We Think Photo

• Parick Kempees

Beste Herman,

Ik ben 25 jaar en tatoeëerder van beroep.

ik ben nu bijna klaar met een halve bodysuit met allemaal bijzondere tatoeages voor mij met een mooi verhaal.

Ik zou graag aan dit project mee willen werken.

Met vriendelijke groet,

Patrick Kempees

www.inkbrothers.net

• info@wethinkphoto.com

Beste Patrick,

Ik hoop dat deze email je bereikt. Dank je wel voor je bericht mee te willen doen aan mijn tattoo-project, en natuurlijk wil ik daar graag gebruik van maken. We moeten even afspreken hoe we dit gaan doen.

Met plezier wil ik een keer naar je studio komen als het mogelijk is om daar te fotograferen. Maar dat hoor ik graag van je.

In het kort hoe het werkt:

Het is de bedoeling dat er een (digitaal?)boek komt van mensen met hun tatoeage. Het gaat dus om het geheel en niet alleen om de tatoeage. Na de fotosessie maak ik een ruime selectie van de gemaakte foto's. Ik vraag vervolgens aan jou om uit deze selectie tal van foto's (dit is afhankelijk hoeveel foto's er in totaal gemaakt zijn) te kiezen die jij mooi vindt. Deze foto's ga ik nabewerken zodat ze mooi en goed zijn. Jij krijgt deze dan in groot en klein formaat gemaild voor eigen gebruik.

Vriendelijke groeten,

Herman

• Rene ( Amersfoort )

Hoi, Ik heb je een reactie via het formulier op je site gestuurd. Ik zal je zsm een paar foto's doen toekomen…..

Greetz, René.