Tattoo Stageplek of ervaring op doen

• Miklostar

Hey stage plek of ervaring opdoen in tattooshop

Aangenaam tattoo miklostar

Ik ben een huis tattooeerder van 29jr met aardige klanten kring opgebouwd.

Mijn ambites is om tattooartiest te woorden.ik maak zelf ontwerpen en heb me eigen style.

Ben bereid alles over te hebben om jullie team te komen te versterken,me tekeningen en tattoofotoos

Heb ik in een portofolie die in aanmaak is door tattoos.ik hoop op een uitnodiging om me tattoo

En mezelf te tonen.heb op mezelf getattooeerd,ook ben tot veel bereid echt alles voor over.

Lijkt me echt fantastich om in contact te komen of in een zaak stage te lopen of helpen met alles

hoop iets te horen

Vriendelijke groet michael beck

• Caroda

Michael … Heb jou werk eens bekeken maar je kunt zoveel ambities hebben als je wilt maar talent zit er niet in… Sorry!! Wat is je style dan? Beginnende mensen moeten eens wat kritischer naar zichzelf kijken…stop met mensen te verminken!

• lol

Gap je werk ziet er niet uit…

Zeker ook nog aan het tattooeren met een goedkoop china kitje ;-) laat staan als je werk van jou bekijkt wat al vervelt is…. HAHA.

• miklo

fuck jullie ik lach het laatst weet al wie je bent je hebt geen klanten meer

hahaha vanwege troep werk en me werk staat niet op internet dus

en krijg niet voor nika een aanbieding om tattooshop te werken

dus fuck you heb je al geblokt je klanten komen bij miklo pannngg

• febo

nou miklo , je komt over als een 14 jarige met een identiteitscrisis want uit je tekst hierboven haal ik niets wat een volwassen persoon neer zou zetten.

en ik hoop dat je je teksten beter tatoeert dan dat je ze hier neerzet qua spelling.

en aan eigendunk ontbreekt het je ook niet zie ik wel , maar evengoed rampenprikker , stoppen met verminken.

• Caroda

Je werk staat op marktplaats!!! En je reageert idd wel erg opvliegend!!! Kan dus niet tegen kritiek. En je lijd aan zelfverheerlijking …. Das slechte zaak!! Ga jezelf eens kritisch onder de loep nemen….

• jaap

je adverteert idd op marktplaats en je tatoeëert al vanaf een tientje , en je zoekt dan een stage plaats.

dat is hetzelfde als stelen van de baas nog voordat je aangenomen bent.

tel daarbij je opvliegend karakter en belabberde grammatica op en je hebt de ingrediënten voor een dikke vette nee bij welke shop dan ook.

volgens je advertentie kom je ook bij mensen thuis dus met de hygiëne neem je het ook niet zo nauw.

succes.

• mkv-rotterdam@live.nl

doe mij zoon lente aanbieding van je wat een peppernoot die miklo schaam je eigen en haal je account op marktplaats weg pruller .

je bent wel op mensen bezig ??????????mafkees

• (}( Kitty ){)

miklo Schreef:

——————————————————-

> fuck jullie ik lach het laatst weet al wie je bent

> je hebt geen klanten meer

> hahaha vanwege troep werk en me werk staat niet op

> internet

dus

> en krijg niet voor nika een aanbieding om

> tattooshop te werken

> dus fuck you heb je al geblokt je klanten komen

> bij miklo pannngg

*kucht*

http://www.marktplaats.nl/a/hobby-en-vrije-tijd/overige-hobby-en-vrije-tijd/m668695251-tattoo-070-lente-aanbieding-tattoo-acties.html?c=3c1f5dcc18d02a99040ca8de656940d2&previousPage=lr

http://www.marktplaats.nl/a/hobby-en-vrije-tijd/overige-hobby-en-vrije-tijd/m669837001-tattoo-miklostar-lente-aanbiedingen.html?c=3c1f5dcc18d02a99040ca8de656940d2&previousPage=lr

https://www.facebook.com/miklostar

• lol

Mijn klanten komen niet bij miklo pangggggg

haha.

Je bent echt heeeeel sneu. Marktplaats staat vol met dyslectische lappen tekst en verminkingswerk van je, denk je serieus dat je door adverteren met zulk pruts werk klanten krijgt?

Je hebt geen 1 tattoo er tussen zitten waarvan ik zeg ja, je hebt het in je… Serieus geen 1.