GEZOCHT: iemand met tattoo waarin as is verwerkt

• Inge H

Hallo,

Ik studeer journalistiek in Zwolle en maak samen met een redactie een tijdschrift over ‘de versierde mens’.

Voor dit tijdschrift (dat alleen gedrukt zal worden als eindproduct voor de studenten die het tijdschrift gemaakt hebben), ben ik op zoek naar iemand die een tatoeage heeft waarin as van een overledene is verwerkt. Ik zou hier namelijk heel graag iemand over interviewen!!

Ken je iemand of heb je een tattoo waar as in verwerkt is en zou je willen meewerken aan het interview, stuur me dan svp een mailtje!!

Groet,

Inge

Windesheim Zwolle

• ik

volgens mij is een tattoo met as niet eens mogelijk

• (}( Kitty ){)

Als je het letterlijk bekijkt, niet nee… De toegevoegde asresten zijn zwaarder dan de inkt, ze zakken naar benden in het cupje en worden niet opgenomen door de inkt. Er zal dus geen as in de tattoo terecht komen. Áls er al wat meekomt met de inkt, wordt het direct afgestoten door de huid, maar het gaat puur om het idee! Er zijn zát mensen die een tattoo met as willen/hebben.

• febo

het idee een tattoo met as te hebben zit idd tussen je oren , de huid stoot de asresten af.

wel is de kans groter om infecties op te lopen als je met de inkt gaat lopen klooien (as erin verwerken bijvoorbeeld).

ook zet een artiest zijn vergunning op het spel als hij dit doet , dit omdat je de hygieneregels van de ggd overtreed .

er hoeft er maar 1 te zijn die je verlinkt.