Prijzen..

• Ronin

Kan iemand mij vertellen waarom ik een prijs van 120 tot 140 Euro .. PER UUR!! zal betalen voor een Tattoo….?

Ik laat me al enige tijd bewerken maar zo langzamer hand loopt het toch echt uit de klauw…

En iedereen is er blijkbaar content mee.. Maar serieus 140 euro per uur… is een prijs van een dure hoer en zo voelt

het ook …. Genaaid..

Ik wil best voor kwaliteit betalen en voor een kunstje dat niet veel mensen kunnen maar moet wel normaal blijven..

• Tattoolife.nl

Het is maar net wat je er voor over hebt, en alles is relatief. Als je die 140 euro afschrijft over een heel leven valt het allemaal wel weer mee. ;)

tattoolife.nl

• Arie

Sommigen vinden 50 euro per uur al te duur. Ligt er maar net aan waar je prio's liggen gast.

• mkv-rotterdam@live.nl

Ronin Schreef:

——————————————————-

> Kan iemand mij vertellen waarom ik een prijs van

> 120 tot 140 Euro .. PER UUR!! zal betalen voor een

> Tattoo….?

> Ik laat me al enige tijd bewerken maar zo

> langzamer hand loopt het toch echt uit de

> klauw…

> En iedereen is er blijkbaar content mee.. Maar

> serieus 140 euro per uur… is een prijs van een

> dure hoer en zo voelt

> het ook …. Genaaid..

>

> Ik wil best voor kwaliteit betalen en voor een

> kunstje dat niet veel mensen kunnen maar moet wel

> normaal blijven..

een mooie tattoo die correct gezet word door een goede artiest is gewoon duur .

maar waarom per uur spreek een prijs af voor de gehele tattoo

komt jou beter uit en wat betreft dat je jezelf genaaid voel kan ik inkomen .

140 euro is veel geld veel tattooerders hebben vaste prijzen voor een sleeve backpiece enz

spreek zoiets af

ik werk zelf nooit op uren krijg je alleen kromme gezichten er komt altijd wat werk bij

uren harken moet je op de bouw doen

• Benieuwd

Hey V art waar kan ik werk van jou bekijken. Ben ik wel benieuwd naar aangezien je doet overkomen dat je veel ervaring hebt op het gebied van tatoeëren.

Plaats even een link!

• mkv-rotterdam@live.nl

goed google vriend

• Gerrie

Normaal gesproken betaal je de uren die berekend worden voor de tattoo op je huid, vergeet echter niet dat als je iets moois laat maken er ook een hoop voorbereiding aan vooraf gaat, denk even aan schetsen en je ontwerp maken etc.( soms wel 1 of 2 uur) wat dus inhoud dat je feitelijk maar 50,- of 60,- euro betaald per uur. Wat kost trouwens bv een goede loodgieter 75,- a 100,- euro per uur ??? Heb je er ook wel is over nagedacht dat mits de tattoo door een goede artiest gezet word, je ook een stukje kunst voor jezelf laat maken op je huid.en schilderijen zijn ook niet goedkoop !

• Benieuwd

Google?

Als ik zoek op “v art tattoo” dan kom ik uit bij tattootim

Dus dat ben jij? Jij moet echt heel goed zijn man als ik je berichten hier zo lees

• manus

Het heeft geen zin om zoiets uit te leggen… Ik heb afgelopen jaren door de huidige marktwerking ook de uurprijs flink omlaag gebracht naar 100 euro en nog zijn er vaste klanten die zich laten bewerken door een thuistatoeëerder die het nog voor de helft deed…

Maar heel geregeld staan ze dan wel weer bij je in de shop als het NIET goed heeft uitgepakt en dan mag jij weer meester-magie gaan toepassen om zulke dingen weer fatsoenlijk te krijgen. Maar dan ben ik ook echt niet te beroerd om ze alsnog een poot uit te draaien.

Vorig jaar zelfs een hele groep in korte tijd die heel goedkoop bij een fatsoenlijke tatoeËerder thuis terecht kon tot die halverwege z'n boeltje kon pakken omdat de shop waar hij werkte er achter kwam dat hij klanten daar vandaan steelde en tot stoppen werd gedwongen.

• ***american-x-tattoo***

Ja net wat manus zegt om het echt allemaal uit te leggen voor de zoveelste keer heeft geen zin.

De gemiddelde uur prijzen liggen tussen de 130 tot 200 euro per uur, en ja dat is een behoorlijk bedrag.

Maar er zijn net als Manus zegt ook goedkopere en goede shops, die geen 140 euro pu vragen. daar ik een shop bij huis heb is mijn uur prijs dus ook een stuk lager en ligt nog onder de 100 euro en dit is mede omdat ik geen winkelpand hoef te onderhouden.