OPROEP aan shop eigenaren!

• Remco

Bij deze wil ik jullie erop attenderen dat je op http://www.Tattoo-forum.nl,

Reclame mag maken voor je shop. Dit doe je door afbeeldingen van je werk te uploaden naar de foto database. Hieronder kan je in de beschrijving de link naar je tattooshop zetten en eventuele verdere informatie (contact gegevens).

Aangeraden word op de foto linksonder in het klein ook de naam of eventueel link van je tattooshop te zetten.

- je kunt de foto altijd nog aanpassen, verwijderen of verplaatsen.

* Voor de zomer hebben wij gegarandeerd dagelijks veel doelgerichte bezoekers op de website, vandaag de dag +/- 70 unieke bezoekers waarvan er +/- 40x in de foto database rondkijken. Wij verwachten snel honderden bezoekers te trekken.

** Link doorgeven van je shop als je niet in de studio database voorkomt kan, echter word deze pas met de nieuwe database online gezet (lees: verwacht eind maart.)

Met vriendelijke groet,

Remco Schryvers

• gerard

Beste,

Ik heb vandaag meerdere malen geprobeert afbeeldingen te uploaden maar de bestanden blijken te groot. De resolutie is standaard 3200x2600 pixels op mijn foto toestel en met mijn bewerkingsprogramma kan ik ze enkel 50% verkleinen en dat is nog te groot.

weet iemand hoe ik deze verklein zonder teveel moeite?

• Tattoo Hans

Heb je inmiddels al wat meer bezoekers? Ik zag dat mijn site inmiddels is toegevoegd daar ben ik erg blij mee.

Mocht het intressant zijn ga ik ook wat fotos uploaden.

Zijn je bezoekers allemaal nederlands?

• Remco

Hallo Hans,

Alle bezoekers zijn van nederlandse en belgische komaf, en komen via google op onder andere de top trefwoorden als Tattoo, Tattooshop, Forum en Nazorg.

Het zijn per dag gemiddeld 200 unieke bezoekers met uitschieters tot 250, en deze bezoekers bekijken gemiddeld 17 pagina's alvorens ze de site weer verlaten. Totaal van de hits per dag ligt tussen de 800 tot 1500 hits per dag.

Aardig lucratief toch, en dan nog onthoudend dat tattoos zomer's pas echt in trek zijn!

Tot ziens op Http://www.tattootalk.nl

• lachen...

Volgens mij is er hier iemand met een aantal verschillende persoonlijkheden met zichzelf aan 't lullen….

• Remco

….is dat zo?