knullie,
weet je wel waar je over praat?
Een startpagina is een startpagina, een verzameling links thats it. Nu wil jij de beste selecteren en sraan er gewoon brlachelijke links op, als je een site ‘test’ dan doe je dat direct goed en dan plaats je helemaal niet bewust een snuifshop waar nog geen eens een rechte lijn getrokken kan worden. Om nog maar te hopen dat dennis niet tussetijds moet plassen want hij wast ze handen niet en boort een halve gram coke in ze neus en wrijft het in langs ze wangen en tandvlees.
Daarbij kan je wel lachen over de opmerking hankypanky heb je poep in je ogen, nou ga jij me niet vertellen dat je schiffmacher kent, ik door en door. Als jij hem ook kent weet je dat er geen chagerijnigere man op aarde is dan henk zelf, ienand die totaal niet in je beste shop thuis zou moeten horen.
Bianca's tattoo Solution in hilversum, dat is er een die met recht in je overzicht thuishoort. Maar die shop kende je vast niet.
Als je geen kennis hebt van zaken begin er dan ook niet aan.
Heb je nog vragen, dan kun je ook altijd terecht op http://www.tattootalk.nl, een site die naar mijn inziens wel de potentie heeft een succes te worden omdat het ‘anders’ is en uitgebreider is dan de tattoo forums die ik ken.
Doe eerst research, anno 2013 worden startpaginas niet meer bezocht, het is ook totaal niet meer van belang dat je eigen site aan startpaginas toevoegd want er word toch niet op geklikt.
Dat dit forum nog loopt heeft deveigenaar alleen te danken aan de tattoo.startpagina.nl domein, aangezien startpagina.nl de originele nog wel intrek is, een goedbegon heeft 98 procent nig nooit van gehoord. Deze site verdient eigenlijk al ze bezoekers niet meer aangezien de index vol links staat die niet werken.
Dus haal maar offline, zonde van je tijd.
ps leer met kritiek omgaan