Alleen de beste tattooshops van Nederland.
Dus met alleen een vergunning kom je er niet op, ook niet tegen betaling.
Geen bullshit, geen forum, alleen de beste shops. simpel.
Begin is gemaakt, moet nog worden aangevuld.
www.tattoo.bestelinks.nl
Alleen de beste tattooshops van Nederland.
Dus met alleen een vergunning kom je er niet op, ook niet tegen betaling.
Geen bullshit, geen forum, alleen de beste shops. simpel.
Begin is gemaakt, moet nog worden aangevuld.
www.tattoo.bestelinks.nl
Compleet kansloos.
Dat zinnetje ‘ ik plaats niet tegen betaling ’ kun je wel achterwege laten, je zal vast niet meer dan 10 echte bezoekers per dag hebben.
En wie zegt dat als JIJ op het werk van de tattooshop let, de beste tattooshops op je site komen?
Ik bedoel 666 dikke, hankypanky en veldhoen zijn natuurlijk lachertjes, alhoewel de laatste twee soms ook mooi werk kunnen afleveren.
Je hebt niet eens een domeinnaam, simpelweg heb je gewoon een accountje aangemaakt en willekeurig wat links toegevoegd haha.
Haal maar weer offline, voordat jij in de zoekmachines voorkomt en dus echt mensen naar zoals jij aangeeft ‘goede shops’ doorstuurt, zijn al die shops al vergaan in de jaren haha.
Compleet kansloos.
Dat zinnetje ‘ ik plaats niet tegen betaling ’ kun je wel achterwege laten, je zal vast niet meer dan 10 echte bezoekers per dag hebben.
En wie zegt dat als JIJ op het werk van de tattooshop let, de beste tattooshops op je site komen?
Ik bedoel 666 dikke, hankypanky en veldhoen zijn natuurlijk lachertjes, alhoewel de laatste twee soms ook mooi werk kunnen afleveren.
Je hebt niet eens een domeinnaam, simpelweg heb je gewoon een accountje aangemaakt en willekeurig wat links toegevoegd haha.
Haal maar weer offline, voordat jij in de zoekmachines voorkomt en dus echt mensen naar zoals jij aangeeft ‘goede shops’ doorstuurt, zijn al die shops al vergaan in de jaren haha.
Elke looser kan zo'n flutpagina beginnen. Wie denk je wel dat je bent?
Als je ballen had dan zou je je naam en adres op de pagina zetten. Ook
de commentaren hier zijn belachelijk. Altijd andere shops (collega's) afkatten
en neersabelen. Nergens voor nodig en zielig. Is het nou zo moeilijk om gewoon
je eigen ding te doen zonder afgunst en valse commentaren?
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?