Tattoeerder gezocht

• Wesley

Geachte heer/mevrouw,

Is er nog een vacature beschikbaar als Aspiranten Tattooeerder?

Ik ben zelf sinds 2013 met mijn persoonlijke tattoocarriere begonnen met resultaat en success, dit kwam al snel op mijn pad

. Ondertussen ben ik nu 1 jaar verder en zou ik graag in een tattoo-shop willen werken. Om mijn visie en carriere een boost

te kunnen geven en mijn ware potentie te doen ontplooien.

Ik ben erg leergierig, en leer snel. Verder houd ik een dossier bij van mijn tattoowerk en customdesigns.

Ik heb destijds toen ook een adviseur van Kamer van Koophandel geraadpleegd over de benodigde jaarbasisplanning.

Als ik bijvoorbeeld zelf mijn onderneming zou gaan starten dan moet ik op jaarbasis een totaal bedrag genereren.

Een bedrag dat mij als zelfstandige zzp=er te veel lijkt om in een keer in het diepe voor te springen.

Dit bedrag is echter wel haalbaar in een BV,

daardoor lijkt het mij een beter plan om mijzelf samen te voegen bij soortgelijke professionals,

dan wel als startende ondernemers om me te bevinden in een omgeving en team met precies dezelfde doelinstelling.

Ik zou me vereerd voelen om het team aan-te-scherpen en de creativiteit te laten vloeien

Mochten er nog (persoonlijke) vragen zijn, dan hoor ik het graag. U kunt mij bereiken op het onderstaand telefoonnummer.

In afwachting van uw bericht.

Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,

Wesley Mastenbroek

Tel: 06- 814 78700

• Angel

Hebben jullie mischien ook een leerplek voor een jonge beginnende tatooeerder als ik? Mijn naam is

Angel enzoek een goede leerplek en65wxjikele dagen/dagdelen in de week.

Mail:loesamsterdam@yahoo.com

• roel

hio my email is raven.tattoo@yahoo.com daar kunnen we beter praten ok doei.

• Kobus

Hoihoi ik ben Kobus swertz. Heb 5 jaar shopervaring en ben allround. Me werk is te vinden op fb of ik kan je wel wat werken doorsturen graag hoor ik van jullie. Met vriendelijke groet Kobus' swertz. Ps. ben berijkbaar op nummer 0615643770

• Dennis

yes waar moet ik me portfolio heen sturenn?

• Dave Hunter

Help ik zoek een shop waar ik kan werken. ca 10 Jaar ervaring…Portofolio no problem

• Kenneth Linger

Beste Dave,

Als je nog op zoek bent, kun je me dan een link naar jouw portfolio sturen?

thanks.

Team Stripes Arnhem

info@stripestattoo.com

groet,

Kenneth

• Justin

Beste,

Ben je nog op zoek voor een baan als tatoeëerder?

Je hebt 10 jaar ervaring las ik.

Wat mij betreft zouden we een keer een afspraak kunnen maken om kennis te maken.

Ik hoor graag van je!

Gr.

Justin