Nieuw tattoo forum online, Tattootalk.nl!

• Remco

Hallo CJS,

Er was een database fout opgetreden, registreren moet momenteel gewoon weer werken.

Bij 200 leden gaat er overigens 3 uur priktijd verloot worden (onder leden met 20+ posts) bij een tattooshop van je eigen keuze!!

De priktijd verloting willen we daarna tweemaal per jaar gaan verloten onder actieve leden.

Kom langs en laten we er met ze allen een geweldig forum van maken!

http://www.tattootalk.nl

• jessica

wie heeft tips voor het beginnen van het tatoeeren,

• febo

jessica , deze vraag is hier al vele malen gesteld en er zijn meerdere topics hierover op dit forum.

lees die topics eerst even door en je word een stuk wijzer.

• ***american-x-tattoo***

::o8-):S

• Gerry

Ik zie dat remco weer bezig is geweest met tattootalk, ziet er netjes uit alleen soms klopt het layout niet meer…

• tattoo holland

Ben jij ook zo trots op jouw tattoo en wil jij die aan heel nederland laten zien?

Op www.tattoo-holland.nl kan dat!!

Je kan jouw tattoo mailen zodat iedere dag duizenden mensen jouw tattoo kunnen bewonderen.

Laat weten wat jij er van vind!!

Tattoo holland

• tattoo holland

Check de website : www.tattoo-holland.nl en laat weten wat jij er van vind!!!

Tattoo holland

• lol

Wtf is het doel van tattoo holland?

Mensen posten het tegenwoordig op Facebook, niet op een site waar niemand komt….

• tattoosuzette

Hoi Remco,

ik me een tijd geleden bij jullie ingeschreven, alleen het lukt mij al een tijd niet meer om in te loggen op een of een ander manier. Zouden jullie mijn wachtwoord willen resetten? Dan kan ik hopelijk weer gebruik maken van Tattootalk.nl, een toffe site trouwens!

gr.tattoosuzette

• Remco

Beste Suzette,

Ik heb je nieuwe inlog gegevens per email verstuurd aan je naar het bij mij bekende email adres. Als het goed is moet je weer kunnen inloggen, ik heb overigens geen idee wat er mis is gegaan met je account (gewoon je ww vergeten?)

Wijzig je wachtwoord via gebruikerspaneel direct nadat je inlogt!

- Remco