Nieuw tattoo forum online, Tattootalk.nl!

• Gerry

Let's talk about tattoos! op Tattootalk.nl!

Een nieuw interactief forum waarbij je deel kan nemen aan tal van activiteiten.

Ik ben enthousiast, nu jullie nog! We kunnen er met ze allen een geweldig forum van maken!

Je kunt nu ook bij elke post die je plaatst tot maximaal 2 bijlages toevoegen! Erg handige functie naast het uitgebreide Tattootalk fotoalbum, die overigens alleen voor leden zichtbaar is.

De site word nog verder uitgebreid, maar meld jullie alvast even aan.

Groetjes,

gerry.

http://www.TattooTalk.nl

TattooZILLA.nl

• Schrijfs

Ik vind het een leuke en overzichtelijke site! De lichte kleur van de site geeft het net als hier een voorsprong op alle tattoo sites die zwart zijn!

Hopelijk word het wat drukker en echt gezellig binnenkort, ik heb mij in elk geval geregistreerd!

Zijn er ook meerdere tatoeëerders aanwezig? En komt er ook een deel voor tatoeëerders only? Dat zou perfect zijn!

• Sibrand

mis in de lijst met shops in flevoland outside bodyart van peter van buiten in Bant.

• daniejelle

je kunt zelf links doorgevenn als je drukt.op Link toevoegen.

Als je echt een goed woordje over hebt over een shop voeg je de link maar al te graag toe toch? Overigens alleen shops met website zodat de bezoeker meteen kan zien wat voor kwaliteit ze leveren. Geen website = dus geen link.

• Sibrand

waarom zou ik me eerst moeten gaan registreren op een site waar ik verder totaal niet in geinteresseerd ben, die totaal niets toevoegd dan wat er al bestaat en waar 1 persoon de shops van alle provincie's plaatste, en jij en hij de meeste berichten plaatst. Ik constateerd alleen dat dit geen complete lijst is.

• Gerry

Ha die sibrand, dan blijf je toch lekker weg als dat je mening is (:D

• Gerry

Je bent hier trouwens wel geregisteerd zelfde onderwerp minder uitgebreid dus die ‘totaal geen intresse’ lijkt me geen goede redenering.

Ik voel haat maar so be it.

Dat van die complete lijst zou ik verder niet weten, ik kan alleen quoten dat rome ook niet in 1 dag gebouwd is.

Groetjes,

gerry

• Sibrand

@Gerry

Jammer dat je in je boosheid even niet goed las wat ik schreef. Is je goed recht maar gewoon diep ademhalen, bak senseo halen , opdrinken en dan nogeens lezen kan een iets heldere blik geven.

Mijn eerste opmerking was totaal positief bedoeld. En nee ik heb geen enkele behoefde om jou site toe tevoegen aan mijn favorieten, omdat voor MIJ geen enkele toegevoegde waarde heeft. Daarmee schoffeer ik je niet is puur MIJN gevoel. Dank je dat je dat accepteerd.

In alle positiviteit constateerde ik dat de lijst met shops niet compleet is… mag dat aub.. zoals je zelf zegt: het kost tijd… gebruikt die dan ook positief en maak er een verdomd mooie site van waar zelfs ik van zeg: daar wil ik me registreren en mijn positieve inbreng geven…

Weet zeker met die instelling wordt het TOP SITE!!

Mooie dag verder gewenst

• Cjs

Wat een toffe site is dat geworden joh, ik zit nu at work op mijn telefoon te surfen dus ik kwam op de mobiele site uit erg handig, dat zie je niet veel!

Vanmiddag als ik thuis kom zal ik me zeker registreren!!

• Cjs

Hallo,

Ik heb me geprobeerd aan te melden maar dat lukt niet, als ik op registreren druk word ik doorverwezen naar de startpagina ik zal morgen nog eens kijken.