Piercer gezocht

• dutch ink

Met spoed gezocht.

Dutch Ink The Tattoo Company

zoekt zelfstandige werkende Piercer

010-8700528

0621919444

• Mick

Sorry maar ik moet het toch vermelden hoor, mocht je hier als piercer aan de slag willen gaan en zal je je rekeningen er van moeten betalen, zorg dan dat je een contract krijgt met een vast salaris want de inloop is vrijwel niks tot nihil en daar moet een piercer het toch van hebben.

Hoe weet ik dit? Ik ken de vorige piercer en ben regelmatig in die toko geweest en de piercer zit hele dagen duimen te draaien.

Dus sorry Kay Bak dat ik dit vermeld hier maar het is wel de waarheid

• Spa

Als je als piercer, of tatoeeërder, verwacht dat je er een dik maandloon aan over kan houden (of zelfs een klein maandloon…) hoor je niet in dit vak thuis. Dan moet je je eigen shoppie openen en je eigen rekeningen betalen en hopen dat je zo'n goede naam krijgt dat je het zo druk krijgt dat je mensen moet aannemen. Die dan ook weer geld kosten en net zo hard zeuren als jij… no offence…

• Mick

Wat is dat voor onzin, het is nog steeds een baan en met je baan betaal je de rekeningen. En tattoeerders met piercers vergelijken is appelen met peren vergelijken. In een goedlopende shop verdient een tattoeerder in 1 dag wat een piercer met geluk in 5 dagen verdient. De vorige piercer daar heeft een gezin met een kleine op komst en ik weet niet hoe dat bij jou zit maar je wilt toch met je baan (ongeacht het vak) voor je gezin kunnen zorgen of niet? Als jij hele dagen niks te doen hebt krijg je ook niet betaald en mag er dus best bij gezegd worden dat je daar momenteel vrijwel niks verdient als piercer of niet soms voordat je je energie en tijd eraan geeft. Maargoed, als ik jou bericht lees vind ik jou hele denkwijze maar raar. No offence…