blauwe tattoo

• sandra

tattoo

hallo allemaal iemand ervaring met blauwe plekken rondom een tattoo.ik ben helemaal volgezet al heel wat jaartjes geleden,van m,n nek tot m,n voeten zeg maar en heb nooit geen problemen gehad

nou heb ik een kennis die zo,n tattoo machientje gekocht heeft via het internet,ik zeg met m,n stomme kop oke zet maar een kleintje bij mij .en ja ik snap zelf ook wel dat je niet zomaar een tattoo kan zetten en dat die shops er niet voor niks zijn

maar ja het is nu eenmaal gebeurd ,,ik laat er bij de shop wel wat groters overheen zetten

nou zou ik alleen willen weten wat de reden is van die blauwe plekken ,en of ze nog weg trekken ,of minder blauw worden

ik heb geprobeerd een foto te plaatsen ,,groetjes sandra

• sandra

hoop dat die foto er nu wel op staat

• frankie

eigen schuld , en zoals in al zoveel topics is gezegd : niet hier komen janken als het fout gaat aan de keukentafel.

• (}( Kitty ){)

Dat zijn onderhuidse uitlopers. Die trekken niet meer weg! Helemaal volgezet, valt ook wel mee zo te zien..

• sandra

hahahah ja de 1 vind 10 veel de ander 20? heb ze niet geteld maar heb er rond de 60 of zo ,kan ook minder zijn ik moet zeggen dat ik toch altijd raar aangekeken word ik woon in gravendeel en daar vinden ze het toch raar een vrouw met tattoos in der nek en op der handen.ik vind het zelf mooi maar ik heb er af en toe spijt van omdat de mensen er nog steeds vreemd op reageren anno 2012

denk dat mannen er minder moeite mee hebben ,maar dat is mijn mening

maar om effe terug te komen op die inkt ,dat dacht ik zelf ook al een beetje ,maar wat is daar de reden dan van dat dat gebeuren kan,te diep of ondiep gezet???

• sandra

je heb mijn vraag niet goed gelezen geloof ik ,en dat janken valt wel mee hoor,ik zei zelf al dat ik ook wel weet dat het stom is om zelf te prutsen en dat die shops er niet voor niks zijn

mijn vraag was hoe dat nou kan gebeuren daar was ik gewoon benieuwd naar

maar als ze allemaal zo vriendelijk zijn als jou ??? een normale vraag stellen is er niet bij geloof ik

kitty bedankt voor je antwoord dat was het enige wat ik wilde weten

• (}( Kitty ){)

Te diep, te snel of gewoon dunnere huid.. Je ziet het vaak op vingers, er ligt dan een blauwe waas omheen..

Dat kijken herken ik, ja.. ;)

• sandra

oh ja dat wilde ik nog even kwijt frank,,het gaat niet altijd mis aan de keukentafel,ik heb mijn eerste tattoo,s gezet bij tattoo mick in een slaapkamertje op een bovenwoning in dordrecht,die jongen is even later verhuisd naar zijn kelder en nu zit hij in zijn eigen shop ,en dat zijn wel mijn mooiste tattoos,

• mkv-rotterdam@live.nl

wanneer maakt ze de paardjes af of moet iemand die wel verstand van zaken heeft hier weer een oplossing voor vinden ?????

die blauwe plekken trekken wel weg

weer iemand die van de zomer veel uit heeft te leggen op het strand ?

zou vriendelijk aan de vriendin willen vragen zo snel mogelijk een andere hobby te zoeken!!

wat de paardejes betref een mooie cover is zo gemaakt ?

kost wel ff een paar honderd maar je vriendin zal uit schaamte wel de helft van de kosten vergoeden??

m.v.g

ps tattoo is een kunst je moet een bouwvakker laten bouwen een slager laten slachten en een TATTOOARTIEST laten tattooeren kapper laten knippen enz

• (}( Kitty ){)

Geen dank, Sandra! Graag gedaan hoor.. ;)