afgunst in de tattoowereld

• vraagje

het valt mij op dat tattooeerders elkaar zo aforaken en zwartpraten onderling, en ik heb het niet alleen over de forum maar ook in het dagelijkse leven.

er zit zo'n macho, haantjes gedrag mentaliteit in die wereld. ik snap wel dat elke tattooeerder de beste wil zijn, en dat als klanten je dagelijks lopen te vertellen hos geweldig je bent, en stoer en dat de tattoo erg mooi is geworden dat veep mensen daar arrogant van worden.

meeste tattooeerders hebben het zo hoog in hun hoof zitten dat ze denken dat ze alles zijn. het lijkt wel dat ze niet tegen het idee van concurrentie kunnen, als er een nieuwe tattooeerder in de buurt komt dan gaan ze mestal redenen Zoeken om diegene de grond in te trappen.waarom?

je ziet het ook op de forum, er wordt meer ruzie gemaakt en afekraakt dan wat anders. er is verschil russen krietiek geven en iemand aforaken, meeste tattooeerders kraken allee maar af en proberen indirect te zeggen hoe goed E seld wel niet zijn.

het wordt eens tijd dat tattooeerders ophouden te zeiken tegen elkaar,constructieve kritiek gaan geen in plaats van afkraken, en stoppen te denken dat ze de allegoeiste zijn.

ook al ben je een geweldige tattooeerder en je krijgt de hele dag te horsn van kpanten hoe geweldig je wel niet bent geeft je niet het recht om je zo kinderachtig en achterbaks te gedragen.als je dat maar onthoudt, het wordt eens tijd dat de mentaliteit veranderr in die wereld want dit gaat de verkeerde kant op, het is een schande voor de tattoo wereld dat jullie ziixh zo gedragen.

• vraagje

ps: sorry voor de typfouten

• (}( Kitty ){)

Je hebt volkómen gelijk!

• vraagje

hierbij de tekst zonder typfouten (had het op mijn telefoon gedaan, vandaar):

het valt mij op dat tattooeerders elkaar zo afkraken en zwartpraten onderling, en ik heb het niet alleen over de forum maar ook in het dagelijkse leven.

Er zit zo'n macho, haantjes gedrag mentaliteit in die wereld. Ik snap wel dat elke tattooeerder de beste wil zijn, en dat als klanten je dagelijks lopen te vertellen hoe geweldig je bent, en stoer en dat de tattoo erg mooi is geworden dat veel mensen daar arrogant van worden.

Meeste tattooeerders hebben het zo hoog in hun hoofd zitten dat ze denken dat ze alles zijn. Het lijkt wel dat ze niet tegen het idee van concurrentie kunnen, als er een nieuwe tattooeerder in de buurt komt dan gaan ze mestal redenen zoeken om diegene de grond in te trappen.Waarom?

Je ziet het ook op de forum, er wordt meer ruzie gemaakt en afgekraakt dan wat anders. Er is verschil russen krietiek geven en iemand afkraken, meeste tattooeerders kraken alleen maar af en proberen indirect te zeggen hoe goed ze wel niet zijn.

Het wordt eens tijd dat tattooeerders ophouden te zeiken tegen elkaar,constructieve kritiek gaan geven, en stoppen te denken dat ze de “allegoeiste” zijn.

ook al ben je een geweldige tattooeerder en je krijgt de hele dag te horen van klanten hoe geweldig je wel niet bent geeft je niet het recht om je zo kinderachtig en achterbaks te gedragen.als je dat maar onthoudt, het wordt eens tijd dat de mentaliteit veranderr in die wereld want dit gaat de verkeerde kant op, het is een schande voor de tattoo wereld dat jullie zich zo gedragen.

• mkv-rotterdam@live.nl

meesten vergeten dat een tattoo iets persoonlijks is voor de artiest en de getattooeerde persoon

geen geldboompje waar de euro,s onder liggen

als dat je insteek is om te tattooeeren ben je fout bezig

verder moet iedereen een kans krijgen

en die zal verdient moeten worden

tattoo artiesten zijn eenmaal hard voor elkaar

en het is aan jou waar je jezelf laat tattooeren

• (}( Kitty ){)

Wat wel opvalt is dat het vooral in Nederland zo gaat. Mijn ervaring is dat de strijd veel minder is tussen buitenlandse tattoo artiesten.

• antwoord

dat is in heel veel branches, denk je dat een cv monteur een andere cv monteur gaat vertellen hoe het beter kan.

die zal zijn concurrent ook afkraken.

de ene klussenboer heeft ook geen goed woord over voor de ander.

en zo heb je dat heel veel, Nederlanders zijn gewoon heel jaloers, en zien alles en iedereen als concurrentie.