Sleeve

• MisterTat

Hallo allen,

Ik ben me al jaren aan het orienteren voor een tattoo en de beslissing is nu gemaakt! Echter wil ik natuurlijk wel kwaliteit dus ik vroeg me af waar ik het beste terecht kan?

Het wordt of een Maori sleeve of een Japanse sleeve.

Iemand misschien nog tips voor een goede artiest in de omgeving Utrecht of Amsterdam?

P.S. ik weet dat kwaliteit iets mag kosten maar kan iemand mij misschien een indicatie geven wat het ongeveer gaat kosten?

Alvast dank voor de reacties van deze leek!

• isabella

el-flaco tatooz in amsterdam ga even googlen voor een japanse sleeve,maarten is daar goed in ,een aanrader!

• (}( Kitty ){)

Het is bijna onmogelijk om een prijsopgave te doen voor een sleeve… Houd rekening met een uurtarief van 120 tot 175 euro per uur.. (bij een góede tattoo artiest). Het ligt echt aan de snelheid van de artiest en aan jouw incasseringsvermogen hoeveel tijd je per keer kwijt bent en hoe snel je sleeve klaar is… Mijn full sleeves hebben per stuk zo'n 30 uur geduurd… Had er een leuke 2e hands auto voor kunnen kopen! Maar heb er nog geen moment spijt van gehad.. :D

Succes!

• MisterTat

Thanks voor de reacties! Hier heb ik wat aan!

• sacha

T is ff rijden maar in hardenberg zit een waanzinnige artiest Gerrit bekman en the max wat betreft kleuren.

er zullen vas nog wel meer zijn maar ik kan je deze met 1000 % aanrijden.

painted flesh.

wat de prijs betreft .. net zoals kitty al schrijft dat is een uur prijs.

• (}( Kitty ){)

Geen dank, graag gedaan! ;)

• MisterTat

Wat een ontvangst! Echt helemaal top, ik voel me al helemaal thuis hier! (:P)