gast tattooartist zoek werk tot end maart 2013

• Raven.

hio mijn naam is Roel Schouten ik ben 50 jaar oud en van geboorte Nederlander en zit al meer dan 25 jaar in het vak de laaste jaren heb ik in duitsland gewerkt voor 2 studios daarvoor heb ik 9 jaar een zaak gehad in griekenland maar om de ecom problemen daar was het niet meer intr om verder te gaan daar , op dit moment werk ik als tattoo artist in de zomer in Spain in a touristplaats wat me goed bevalt, zelf woon ik in de filipijnen.ik ben op zoek naar een tattoo shop die een gast tattoo artist vraagt , ik ben allround tattoo artist helaas doe ik geen freehand tattoos maar heb geen problemen om tekeningen in mekaar te zetten of te mixen tevens doe ik ook piercings en dat al 15 jaar, ik rook niet en ben ook niet voor andere dingen geintrs als je weet wat ik bedoeld .mocht er intres zijn mijn email is raven.tattoo@yahoo.com dan zal ik mijn portev naar je toe mailen .

met vriendelijke groet ,

Roel.Schouten .

ps het liefst een plaast waar ook een slaap plaats is .

• roerl

er zijn wat dingen verandere , ik kan tot end mei of als iemand iets heeft wat intrs is heb geen prob voor het hele jaar . doei Roel