Werken in tattooshop

• Megan van Maren

Hoi iedereen,

Ik ben Megan en ik ben 20 jaar. Mijn studie als grafisch vormgeven loopt bijna ten einde en ik ben op zoek naar een parttime baan in een tattooshop in Brabant. Ik teken al mijn hele leven en wil dit tot een volgende stap brengen. Hiernaast ben ik ook al mijn hele leven gefascineerd door de tattoowereld en het tatoeëren en hoop deze twee hobbies daarom ook te kunnen combineren.

Mijn vraag is daarom ook; is er nog iemand op zoek naar een hulpkracht, iemand voor aan de tekentafel of op zoek naar een leerling die mijn droom in vervulling kan laten komen? Ik ben leergierig, een harde werker en sta open voor kritiek. Ik heb ook een eventueel portfolio om te laten zien.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen hierbij want ik wil het echt heel graag!

• Padat Tanah

Hoi Megan,

Als je dat éch écht écht wilt, zou ik met je portofolio persoonlijk naar tattooshops gaan. En niet n beetje lafjes op dit forum ‘solliciteren’ :)

Ik heb net je facebookpagina bekeken (als je tenminste uit Berghem komt) en ik denk dat je wel een goede kans maakt, maaaaar blijf niet bij de eerste

afwijzing bij de pakken neer zitten.

de aanhouder wint ;)

Succes!

• megan van maren

eey thanx for the good advice! zal deze week alvast beginnen! ben in de omgeving ook al langs geweest maar niemand had plek.. daarom probeerde ik het zo.. maar wat je zegt.. de aanhouder wint dus ik zal het zeker meerde malen nog gaan proberen!

• mkv-rotterdam@live.nl

jij komt er wel niet opgeven blijven rondgaan met je portfolio elke week laten zien bij je adresjes in de buurt.

de aanhouder wint succes(tu)