Intieme tattoo zetten.

• (}( Kitty ){)

Je reageert nu op een topic van 2 jaar geleden. Daarbij wilde Jaap zijn tattoos uitbreiden, dat is iets anders dan afmaken..

• Patty

Nou Kittekat,

wellicht dat Jaap dit zelf beter kan aangeven en dan ook deze topic even fatsoenlijk afsluit!

Anders kunnen er over 6 jaar nog mensen reageren!

Je bemoeit je overigens met iets wat je helemaal niks aan gaat! Althans ik heb jouw naam niet eerder voorbij zien komen hier! En dan gelijk die toon! Wat zit jou dwars?

Patty

• (}( Kitty ){)

Ach Patty….. Blijkbaar lees je dingen die er niet zijn. Knap dat je een toon kan lezen in een getypt bericht. Dat je mijn naam niet vaker voorbij hebt zien komen, ligt niet aan mij, ik reageer al jaren regelmatig op dit prikbord. En al zou dat niet zo zijn, het is een openbaar prikbord, waar iedereen op kan en mag reageren, heb nergens zien staan dat ik eerst een verzoek moest indienen om toestemming te krijgen om hier iets te zeggen. Tik dus voortaan een ander op zijn of haar vingers, ik ben er totaal niet van onder de indruk.

Een topic kan overigens niet afgesloten worden, dat kan op een forum, niet op een prikbord.

• Jaap

Hallo reageerders op mijn topic.

Het is inderdaad al bijna 2 jaar geleden dat ik hier een post heb gedaan.

Inmiddels is het intieme deel een heel stuk uitgebreid en vernieuwd door iemand die hier ook reageert, in meerdere sessies.

Dit tot volle tevredenheid overigens en zeker aan te raden!

Echter het staat nog niet allemaal vol zeg maar.

Op zich sta ik er wel voor open om eens bij een vrouw wat te laten doen in deze zone zeg maar.

Dus als er een dame is (Patty wellicht?) die mij wil tattooeren dan hoor ik het graag en kom ik hier graag mee in contact.

Groetjes,

Jaap