GEZOCHT tattoeerder ultrafijn werk

• mir

hi!

ik heb al ruim 6 maanden een ontwerp liggen voor een tattoo op m'n zij, maar kan niet de juiste artist vinden die 'm voor me kan zetten (te fijn). weet iemand nog een goede tattoeerder (binnen onze landsgrenzen) die het volgende kan:

een kersenbloesem in kleur, met tekst, hoogte 4mm (kleinste letter, lengte tekst 14cm), kleinste bloempje 5mm doorsnee, totale lengte ongeveer 40cm..

wie o wie?!

thanks!

mir

• Rebel80

Ik ken er een aantal maar wat ik zou doen is naar de pagina gaan waar alle shops staan en de portfolio's bekijken, duurt even maar zo kan je je wel orienteren :)

• ***american-x-tattoo***

Wat gaven de atiesten op als reden dat ze het niet konden of wilden doen?

als ik jou tekst lees is het meer een heel klein werkje dan een fijn werktje en dan moet je er rekening mee houden dat letten kunnen dicht lopen en een vlek worden. evenals een bloem van 5mm.

• (}( Kitty ){)

Een letter van 4 mm blijft niet leesbaar. Dan wordt die zin uiteindelijk een stippellijn van 14 cm..

• tatt

zoek een goeie fine line tattoeeerder dan is het geen probleem

• grigor

ik ben gek op dat soort werk.ik wil je best tatoeëren, als je interesse heb neem contact met mijn op 0649927755 of kijk op Facebook wahan grigor kan je ook all mijn tattoos zien in mijn album

groetjes,

Grigor