Enthousiaste, hardwerkende duizendpoot zoekt job in tattooshop!

• Dreamchaser1982

Beste artiesten, shopowners…ik ben een vlotte, jonge meid met een gezellige babbel die graag

de handen uit de mouwen steekt.

Sinds enige jaren ben ik gefascineerd door tattoos en de wereld daar om heen en ben inmiddels lekker

op weg met mijn eigen inkt verzameling!

Na me jaren in een kantooromgeving niet prettig te hebben gevoeld heb ik besloten het roer om te gooien en mijn dromen na te gaan jagen!

Ik zou dolgraag mijn commerciele (people)skills, creativiteit, plannings vaardigheden en enthousiasme uiten in een dynamische functie als shopmanager voor een mooie en professionele shop in de omgeving van Almere/Harderwijk.

Ik hoop dat ik jullie voldoende heb geinteresseerd in mijn persoon en zie graag jullie reacties tegemoet!

“Niet geschoten is altijd mis!”

• isabella

in almere,zijn een aantal studio´s maar die houden alles in eigen beheer qua shop gebeuren.

een baan als shopmanager moet je landelijk zoeken en meer in de grote steden zoals amsterdam,den haag etc.

je keuze is te beperkt!

heel veel succes met zoeken dat zal je nodig hebben,de mensen bieden zich met bosjes aan op de forums.

er zijn zoveel mensen die hun dromen najagen in piercen en tattooeeren dat het end een beetje zoek is.

zet even wat meer gegevens op het forum o.a je leeftijd ,woonplaats etc.en ook wat je van deze baan verwacht .