ik wil graag meer tattoes maar heb geen geld daarvoor is iemand zo aardig om mij te tatoeren voor niets ? gr henk oepts
Hey Martin wat ben jij een huicelaar, toen je nog redelijk actief was hier had je ook veel kritiek en veel mensen hadden woorden met je daarom en nu ga je zelf met de meute mee lopen lullen, paljas, ga jij je animated gif site nu maar is veranderen want die ziet er niet uit en zelfs op me 1280 resolutie past die site niet eens op me scherm in de breedte en doe de mensen een plezier zet die grafmuziek uit. Kijk, nooit een slecht woord over je gehad hoor dus beetje jammer weer.
En dave(en martin) jij snap het blijkbaar niet he, ik ben apprentice, ik zeg niet dat ik tattoo artiest ben en zet dan vervolgens me werk online, wanneer ik mezelf een artiest acht dan zal ik zeker me werk online hebben maar ik ben nu apprentice en mocht zo'n boer als jij dat niet begrijpen, dat betekend leerling.
Geen enkele artiest die gelijk kon tattooeren toen ie voor ze eerst ze machientje oppakte.
En buiten dat, ik heb een leraar, ik heb kwaliteit machientjes, inkt, naalden etc, een hele studio tot me beschikking, ik zit al 10 jaar + in deze wereld en ik heb een lange weg moeten belopen voordat ik de juiste kans kreeg.
Haha maargoed, als jij het verschil niet kan zien van iemand die uit het niets denkt te kunnen tattooeren, ze hele chinese tattoo set van ebay haalt, mensen onder begint te prikken,zichzelf artiest noemt en dan vervolgens ze zooi online zet en een echte apprentice laat je me alleen maar lachen met je opmerking.
Dus leuke poging om me aan te vallen maar dan zal je toch echt met betere argumenten moeten komen.
slap lullen kan je goed….
maar als je bij iemand een tattoo wilt zetten al ben je een leerling .
is het toch normaal dat je die persoon wat werk kan laten zien..
en wat maakt het uit om je werk aan ons telaten zien we weten dat je aan het leren bent..
of ben je bang dat we je vertellen dat je die droom beter kan laten varen…
het zelfde commetaar die je jij aan al die andere gaf toch :-)
van plaats altijd anderen af tekraken,om wat ze op een open forum zetten
kan je gaan leren doe nog wat nuttigs met tijd…..
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?