zoek werk plek voor 3dagen

• stef

hoi ik ben stef .

ik heb een klein studiotje (ggd gekeurd)

waar ik zo'n 2/3 dagen per week vol zit met werk.

ik ben nog opzoek naar een shop waar ik maandag/dinsdag en woensdag zou kunnen werken.

ik ben een rustige hollandse jongen van 31 jaar.

als iemand intresse heeft kan ik je een linkt geven zodat je me werk kan bekijken.

gr stef.

• isabella

geef de link maar dan kunnen we kijken stef!

• stef

Hoi isabelle

Als je intresse heb kan je mailen naar tattoostef@mail.com

dan kunnen we info uitwissellen.

gr stef..

• isabella

het is net of je op een dating site zit,rustige hollandse jongen van 31 jaar!

je hebt een studio waarom ga je niet daar meer werken?

je hebt het op die 3 dagen druk met werk staat er !

• Rebel80

hehe ik had precies dezelfde gedachte maar dacht zal niks zeggen omdat ik al de boeman ben hier ><

• isabella

ben je mal,je mag zeggen wat je wil hoor,soms komt het hard ,rechtlijnig over.

het staat er zo raar ,hij heeft een studio en zoekt er werk bij en hij heeft het erg druk!

ga dan meer werken in je studio pfff dat gezeur over werk ,mensen ga de shops af onderneem iets ,

ik zou persoonlijk niemand op deze wijze aan nemen,ik wil foto´s zien en iemand aan het werk zien .

een persoonlijk gesprek en face to face,klikt het of niet ,op deze manier wil ik geen personeel aan nemen!

• Rebel80

Maar dat heb ik dus ook al tegen andere mensen gezegd, dat ik dus totaal niet snap dat als je hier werk zoekt, het op een open prikbord plaatst en je zeker van je werk bent niet even een link naar je gallery neer zet.

Ik heb dan als antwoord weleens gezien “ ja dan wordt het toch gelijk afgekraakt” en dat is zo bs, het word alleen maar afgekraakt als je werk er als tattoo henkie uit ziet en buiten dat als ik zeker van me werk ben en ik zou werk zoeken dan zou ik zowizo een online portfolio hebben en als mensen het afkraken zou ik die reacties goed lezen en misschien dat je er wat van kan leren.

Mja,op dit prikbord vraag ik me echt vaak af ben ik en een aantal hier nou zo slim of is de rest zo fucking dom?!

En idd, toen ik las dat ie het in ze eigen shop zo druk heeft waarom dan niet 1 of meer dagen open tenzij…

• Aquila Wisselo

Goedemorgen,

Heb een tattoo studio ben op zoek naar een tattoo artist erbij.

studio the look in duitsland vlak over de grens bij enschede als je wil checken

kun je beste via face book de website word bewerkt.

Gr, Aquila