Tattoo info job

• luk

Hoi

Tegen alle raad in hier probeer ik toch ook even te polsen of er geen shop is die een plaatsje vrij heeft voor enkel dagen per week…

Ben 12 jaar zelfstandig ramenwasser geweest en het is tijd voor iets anders.

Heb een hygiëne opleiding gehad in België en kleine tekenopleiding in een shop.

Tatoeëren was een hobby waar ik een kleine 2 jaar mee bezig ben maar niet continu wegens tijdsgebrek. Nu wil ik proberen mij iets meer toe te leggen op de Tattooart indien mogelijk.

Maar jammer genoeg zien Belgische tattooshops je liever gaan dan komen met portfolio, daarom mijn zoektocht in Nederland…

Zoniet zijn enkele tips, kritiek of opmerkingen heel welkom over mijn werken hier… bedankt alvast daarvoor

Grt,

Luk

ps in link kan je enkel werken en tekeningen zien

https://www.facebook.com/media/set/?set=a.100344816681341.119.100001174681515&type=1&l=4fb2910c4c

• Rebel80

Tsja je weet het al he, tegen alle raad in.

In Nederland is het precies hetzelfde en met wannabe tattooeerders is het denk 10x zo erg hier dan in belgie. jij bent slechts 1 van honderden danwel niet 1000en die opeens een carriere switch naar het tattooeren willen maken.

Sterker nog, het is een heus probleem op het moment dus geloof me, ook hier zit niemand op jou te wachten (niet persoonlijk bedoeld he;) )

Tenzij je een rijke pappa hebt zoals dat joch van dutch ink zou ik er hier niet aan beginnen.

• luk

Hoi,

dank voor je reactie,

Tja, ik had het wel gedacht… twas even ter info…

Enkel is het bij geen switch want ik teken als sinds mijn jeugdjaren, enkel jaren gestopt en de draad weer opgenomen in de tekenacademie… Buiten wat vrienden tatoeëren in de shop heb ik geen ervaring genoeg om te freelancen…

Een eigen shop is ook niet aan de orde want ik wil nog een beetje vrijheid..

Toch nog s bedankt voor je reactie,

mvg,

Luk

• Rebel80

Ik heb wel wat tekeneningen van je gekeken maar het is ook niet echt goed genoeg vind ik zelf dan maar ik heb altijd met hele goede artiesten gewerkt dus ik heb een wat hogere standaard maar afin je tekent vanaf je jeugdjaren maar dat heeft nog niet direct iets met tattooeren te maken he, maar je treft het in de verkeerde periode, je moet echt geluk hebben met de juiste personen tegenkomen.

Wat je tekeningen betreft, de tekeningen die op je fb staan moet je verwijderen in mijn ogen, teken meer tattoo achtige platen, er zit een groot verschil in normaal tekenen en tattoo tekeningen.

Maak bijvoorbeeld is een mooie japanse plaat of iets anders wat veel voorkomt met tattooeren, als je dat mooi kan tekenen ga je iig meer aandacht krijgen met de tekeningen die je nu hebt.

• luk

Hoi,

dank voor je nuchtere kijk op de zaak.

Aan de andere kant vind ik dat iedereen met een basis een kans verdient.

Realistisch gezien kan je altijd wel groeien als je de passie en juiste spirit hebt volgens mij.

Doch begrijp ik wat je wil zeggen..

Toch nog s bedankt voor je eerlijke mening, zijn wij hier in België jammer genoeg niet gewoon… ;-)

Vriendelijke groeten,

luk