Tattoo-Henkie

• Remco

Hierbij wil ik dat iedereen direct even gaat kijken naar de praktijken van Tattoo-henkie.nl

Hij biedt zijn diensten aan voor het start tarief van 35euro en het gebeurt zoals te zien in de badkamer met een deur op de badkuip.

Omgeving Almere…

Wat kan iemand hier aan doen? Hij denkt toch zelf niet dat hij klanten werft met foto's van zijn werk? Ondanks toch 58 foto's van 58 SLACHTOFFERS.

Aanpakken.

Ik weet zelf als geen ander hoe het is om het vak te leren zonder dat iemand je er ook maar iets over gaat vertellen. Maar mijn 1e tattoo was beter dan zijn hele portfolio bij elkaar. Hij zal er zoiezo nooit komen.

• isabella

waar moeten we dat bekijken,en de ggd kan je zelf inschakelen!!

of ze wat doen is punt 2 ,het komen als schimmels naar boven overal ,vreselijk !

klanten denken alleen maar aan een goedkope tattoo de rest vergeten ze ,of het mooi maakt niks uit of ze het volgens de regels doen ook niet.

• isabella

ik heb het bekeken,woorden schieten tekort wederom verminken van mensen en in een badkamer met ligbad met plank.

weet even niet meer wat ik op dit soort werk voor reactie moet geven.

wij zijn zoveel geld kwijt voor de keuringen en dan bekijk ik dit pfffffffffffffff

dit is te erg!

• keelia

hier zijn inderdaad geen woorden voor! ik snap niet hoe je zulk werk kunt afleveren bij je klant.. ik hoop echt dat iemand dit zal zien er er voor zal zorgen dat hij geen mensen meer kan VERMINKEN! ik heb een hoop slechte kwaliteit tattoo's gezien.. maar dit slaat alles!!

• ewout

Ik had vorige week dat mijn vergunning afliep en ik een herkeuring kreeg. Die mevrouw die kwam was op zich heel aardig hoor maar echt iemand die eigenlijk helemaal niks met tattoo's of piercings heb en dus alleen vanaf een map de richtlijnen uit hun hoofd geleerd. Ik vroeg zoals ik ook vorige keer deed aan haar of het nu eens aangepakt kan worden dat er mensen zijn die mensen misvormen voor 30,- en zij zei vol trots dat het nu inderdaad aangepakt gaat worden door de VWA. Ik vroeg haar nieuwsgierig en verheugd hoe dat dan in zijn werk zal gaan waarop ik een antwoord krijg…………mijn mond viel open! De VWA gaat inderdaad controleren naar thuis tatoeëerders die geen vergunning hebben en illegaal aan het werk zijn, wat de VWA dan gaat doen is proberen een afspraak te maken met die tatoeëerder. Als zij dan op de dag van de afspraak daar inderdaad constateren dat degene zonder vergunning mensen tatoeëer dan hebben ze diegene heterdaad betrapt dus…………..( dat is nodig heterdaad anders kunnen ze er helemaal niks aan doen!!)…….Nu kom het!!! Ik vraag aan haar en dan? Krijgen ze dan een boete zoals wij als onze vergunning is verlopen en ik ben gewoon open? Nee ze krijgen een waarschuwing dat dit niet mag, en als ze verder willen gaan ermee ze een vergunning moeten gaan aanvragen dan!?!?!?!????????? Wat is dat!!!! Wij als ondernemer worden gewoon gediscrimineerd!!!

• isabella

dit is toch al 6 jaar aan de hand,en het zijn echt pado´s ze komen met bosjes uit de grond met name in de avonduren en in de weekenden.

deze tattoo-henkie heeft ook nog een websie ,waar moet dit heen ,dit is toch te maf voor woorden.

niet alleen de ggd en de vwa maar ook de belasting moet deze man pakken.

zo moeilijk moet dat toch niet zijn!

en wij maar netjes doen met alles!

• Rebel80

Sjesus, ik heb echt al heel wat slechte mensen gezien maar dit slaat alles! Ophangen aan de hoogste boom!!!

• isabella

geweldig,waar heb jij je tattoo laten zetten?

bij tattoo-henkie in de badkamer,wel handig als je ondertussen naar de wc moet ,die zit ook in de badkamer!!!

ggd en vwa waar zijn jullie???

• Rebel80

Ik heb nog is zitten kijken en echt te bizar gewoon, die dame in de badkamer zag zeker het resultaat dat ze zuur kijkt

• Rush

Tattoo-Henkie ???………Hij zal bedoelen Gekke-Henkie !!!