werken in een tattooshop

• emilie

ik hoop niet dat dit raar klinkt,

maar ik wil later zo graag iets gaan doen in een tattooshop

of zelf mijn eigen tattooshop openen!

ik ben nu pas 17 jaar, maar heeft iemand advies voor me of ik al in een tattooshop

zou kunnen werken. bijvoorbeeld, schoonmaken of gewoon een beetje helpen zodat ik weet hoe dat is

in een tattooshop.

hoop dat iemand misschien een optie heeft voor me! ;)

• zezel

nou vooruit dan , omdat je zo aandringt hier een paar tips :

tip 1 : leer eens lezen en forums doorzoeken , antwoorden op zulke vragen staan hier per honderden.

tip 2 : achteraan sluiten er zijn nog duizenden wachtenden voor u.

tip 3: je kunt nog altijd DJ worden ……oh nee wacht ff……dat wil ook al iedereen.

• Rebel80

Echt he, of ff zelf een tattooshop openen alsof het niks is. Wil je echt goed advies, leer een vak en ga doorstuderen.

• isabella

pfffff die vraag komt in het piercing vak ook elke dag langs!!!

leg nou eens uit waarom je dat wil,9 van de 10 zegt,jullie verdienen zoveel!!

lees wat de heren hebben geschreven en wij verdienen niet veel,het is werken,werken en nog eens werken!!!

droom lekker verder en hou het bij een droom,je hart moet erin liggen en niet een droom!!

lees de topics op het forum en doe daar iets mee ,het lijken wel paddestoelen op het moment ,de zgn artiesten springen eruit maar als het een

ggd keuring aankomt geven ze niet thuis.

• Rebel80

Ja dat stond ook pas in de krant dat het momenteel heel erg is en had het er van de week nog met me collega over (tattooeerder en eigenaar) maar ik denk/hoop dat het binnen nu en een aantal jaar weer flink zal droppen.

En met piercen heb ik die vraag ook echt al zovaak gehoord, “ hoe wordt ik piercer?” denk echt weer bij mezelf pfffffff, ik heb ook nooit gevraagd hoe ik piercer moest worden, ik zette al piercings op de middelbare school omdat ik die passie al had en me moeder was zuster en van haar had ik veel in hygiene geleerd, toen zag ik ooit een oproep van een shop en heb gereageerd en mocht gelijk blijven en zo heb ik dingen erbij geleerd en ben ik nu fulltime piercer en tattoo apprentice maar nooit gevraagd hoe ik dat moest doen. Zelf erachter aan gaan, er alles voor over hebben en niet alleen in woorden ;)

En precies, je hart moet erin liggen en nogmaals, niet alleen in woorden.

• isabella

het is nu zo erg en die vragen steeds om een plekje en een stageplekje,wij hebben alles zelf moeten doen.

dit gaat erger worden niet minder in elke wijk zitten ze en in de avond uren en weekenden kan je overal wat laten plaatsen.

dit is gezelliger,goedkoper en je kan lekker doen wat je wil tussendoor.

wij zitten vast aan regels en houden ons aan de richtlijnen,ik zie zoveel prutswerk in beide beroepen dat je toch wel eens denkt waar zit het verstand van de klanten die dat laten plaatsen.

niemand doet hier iets aan ,dit gaat maar door boete´s vallen er niet bij de beunhazen.

vragen op dit forum om werk komt ook steeds vaker voor ,lekker niks zelf doen,alles komt aanwaaien.

kom op stap die studio in ,doe je mond open,stel je vragen!!

het eerste jaar of jaren verdien je niks,begin je bij de bodem en mag je niet piercen cq tattooeeren.

heb je dat er voor over neem dan de stap!!