Dennis Kooij

• Denise

Sorry maar ik vind het best triest wat hier gebeurd, waarom laten jullie de mensen niet in hun waarde, ik heb inmiddels mijn rug en bovenbeen vol door Dennis gemaakt en ben heel erg tevreden, maar helaas is er vaak sprake van jaloezie en afgunst , komt in mijn beroep ook te vaak voor en dan gaan mensen proberen een ander kapot te maken! Vind ik erg jammer, maar dit zegt meer over de mensen die dit soort berichten plaatsen dan over diegene waar het over gaat !!! En mensen wat dan niet tevreden zijn moeten zich eerst bij de persoon zelf melden als….. Maar meestal heeft dit voor hun een hele andere reden nogmaals erg triest!!!

• malcom

hoi denise, ik neem aan dat je van de nailart salon in kerkrade bent oftewel nailartdenise waar dennis gaat huishouden met ze kunst, ik zou zeggen meld je aan bij http://www.tattooplatform.nl/tattoo-studios daar kun je je nieuwe shop op laten zetten vergeet niet te melden dat dennis kooij de tattooeerder is, ja jij vind hem zo goed dus moet geen probleem zijn om er vermeld te worden, en dat is een site gerund door echte tattoo kenners

• Huub

Tattooplatform wordt helemaal niet “gerund” door tattoo kenners hoor. Die site is gewoon opgezet door iemand zonder autoriteit binnen de tattoo scene.

Ook op tattooplatform staan een hoop slechte shops.

• Johnny

Tattoomplatform is een grote neppe site staan zeer slechte shops op diehun aanbevelen om na toe te gaan

Is gewoon wie bied meest komt op de site de echte betere shops staaner nie eens by

• (}( Kitty ){)

Dat ben ik niet met je eens! Er staan inderdaad baggershops tussen, zelfs shops die niet eens meer bestáán.. Maar er staan ook hele goede shops op!

• luc

Zeker tattooplatform staan ook shops op waar ik igg niet naar toe zou gaan sommige kunnen geen rechte lijn zetten

• Kuba

Kortom, dat tattooplatform weet dus niks nieuws te brengen…het kliekjesgedrag schuift van de ene naar de andere site.

Wat die meneer Kooij betreft: Live and let live…je krijgt de tattoo die je verdient. Als je tegenwoordig nou nog niet weet wat goed en wat niet goed is, verdien je het ook niet door een goede artiest getatoeerd te worden. Heel internet staat vol met kwaliteitswerk van artiesten uit binnen en buitenland, even verder kijken dan je neus lang is en je bent heel wat wijzer en weet waar je wel en niet heen kunt gaan….Toch?

• Rebel80

Dennis Kooij alsjeblieft hoor heb je het nu over http://www.facebook.com/dennis.kooij.3?fref=ts

Hey en wat lees ik nou op ze fb, hij heeft een relatie met een Denise, dat is wel heel toevallig.

Anyway, blij dat je ze tattoo groupie/vriendin bentt maar ook jij begrijpt het blijkbaar niet, het heeft niks met jaloezie te maken, het heeft meer met frustratie te maken dat zo'n prutser zich artiest durft te noemen terwijl ze werk in ze niet gekeurde zolderkamertje er gewoon niet uit ziet.

Dat je er blij mee bent prima maar dat zegt geen fuck over zijn werk cq jou verstand er van.

Ik heb overigens vernomen dat ie in de gaten gehouden wordt door de autoriteiten.

• isabella

ik heb de facebookpagina bekeken en je schiet hier echt van in de tranen!

dennis stop ermee dit is te erg sterren die geen sterren zijn ,rozen die niet op rozen lijken

en over de rest praat ik maar niet.

zie een klant lekker aan een wijntje zitten onder het plaatsen van een tattoo ,waar ben je mee bezig?

dit is echt te erg waar is de GGD??

zie dat je ook md's plaatst dat valt onder piercen dat gaat dus een keuring worden voor tattooeeren en piercen!!

• Rebel80

Niet reageren joh want we krijgen toch een reactie dat we jaloers zijn ;)